Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Anyagi problémáim adódtak. Kérhetek számlámra haladékot, vagy részletfizetést?

Igen. Amennyiben igénybe szeretnéd venni a fizetési könnyítés (haladék, részletfizetés) lehetőségét, szándékodat a leggyorsabban telefonon jelezheted, a hálózatunkból ingyenesen hívható 1414-es telefonszámunkon.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a fizetési könnyítés engedélyezésének egyszeri díja - pozitív elbírálás esetén - megállapodásban érintett összeg 1%-a, minimum bruttó 5000 Ft.

A számla összegének beérkezési határidejét - számlázás-technikai okok miatt - sajnos nem tudjuk egyéni kérésedre módosítani.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!