GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?

Meglévő havi díjas előfizetés esetében - pl. zaklatás miatt - kérheted a hívószámod megváltoztatását, az alábbi módokon:

Abban az esetben, ha az általunk felkínált hívószámok valamelyike megfelelő számodra, akkor kizárólag a számcsere díját kell kifizetned.

Amennyiben az ügyintéző által felkínált hívószámok egyike sem felel meg, és helyette a rendelkezésre álló számtartomány soron következő 10-15 száma közül választod a hívószámot, vagy egyéni kérés alapján kerül a szám kiosztásra, akkor a számcsere díja mellett a választott hívószám díjával is számolnod kell.

A számcsere díja:

  • ügyintézés üzletben: 10 000 Ft/alkalom/előfizetés
  • telefonos vagy írásos ügyintézés: 7000 Ft/alkalom/előfizetés
  • választott hívószám: 10 000 Ft/alkalom/előfizetés

A számcserét követően, kérjük, kapcsold ki azt a készüléket, amelyikben az érintett előfizetést használod, majd kb. 5 perc után kapcsold vissza! Ezt követően már az új hívószám fog élni, a régi szám már nem lesz elérhető.


Domino hívószám esetén a hívószám cseréje nem lehetséges.

Ebben az esetben új Domino SIM-kártya vásárlását javasoljuk, új telefonszámmal, melyet online, kedvezményes áron és - lehetőség szerint - ingyenes belföldi házhoz szállítással meg is rendelhetsz.

Magánszemélyek - egyéni előfizetők - legfeljebb 10 db Domino előfizetéssel rendelkezhetnek.

Utoljára frissítve: 2019. november 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!