Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?
Egyenlegedet külföldön is feltöltheted interneten vagy mobilon keresztül:
- mobilodon, tableteden a Telekom alkalmazással (Android vagy iOS operációs rendszert használó készülékekkel), ha van mobilnet egyenleged
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon, - jelszavas belépés után -, az "Áttekintés" oldalon, az érintett előfizetésnél a "Szolgáltatás részletei" lehetőség kiválasztása után, az "Előfizetés részleteinél" megjelenő "Egyenlegfeltöltés" linkre kattintva
- CIB, OTP és K&H internetbank szolgáltatásának segítségével,
- CIB és OTP bankok telefonos ügyfélszolgálatán,
-
továbbá havi díjas ügyfelek SMS-ben is feltölthetik más Domino hívószám egyenlegét, ha a havi díjas szerződéskötés óta már eltelt 3 hónap.
A feltöltés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:
-
MasterCard,
-
Visa Classic,
- Visa Electron (ha a kibocsátó engedélyezte a kártya internetes használatát),
- American Express,
- Maestro (ha a kártyabirtokos kártyáját kibocsátó bank is támogatja a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználását).
A feltöltés eredményéről SMS-ben tájékoztatunk (az üzenet fogadása külföldön is díjmentes).
Egyenlegedről legkönnyebben a Telekom alkalmazásban tájékozódhatsz.
Fontos információ, hogy a Mobil vásárlási keret - vagyis a havi számla - terhére történő univerzális egyenleg feltöltési lehetősége az online felületen megszűnt.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
A Telekom alkalmazás használata nem generál adatforgalmat itthon és roaming helyzetben sem, kivéve a Love Telekom menüpontot.
FIGYELEM! Megváltozott az SMS-ben indított egyenleg feltöltés!
Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"
A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban, a havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása,
-
számítógépedről belépés után az online ügyfélszolgálatunkon: a További beállításoknál,
- vagy üzleteinkben.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!