2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?

Egyenlegedet külföldön is feltöltheted interneten vagy mobilon keresztül:

  • mobilodon, tableteden a Telekom alkalmazással (Android vagy iOS operációs rendszert használó készülékekkel), ha van mobilnet egyenleged
  • számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon, - jelszavas belépés után -, az "Áttekintés" oldalon, az érintett előfizetésnél a "Szolgáltatás részletei" lehetőség kiválasztása után, az "Előfizetés részleteinél" megjelenő "Egyenlegfeltöltés" linkre kattintva
  • CIB, OTP és K&H internetbank szolgáltatásának segítségével,
  • CIB és OTP bankok telefonos ügyfélszolgálatán,
  • továbbá havi díjas ügyfelek SMS-ben is feltölthetik más Domino hívószám egyenlegét, ha a havi díjas szerződéskötés óta már eltelt 3 hónap.

A feltöltés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:

  • MasterCard,
  • Visa Classic,
  • Visa Electron (ha a kibocsátó engedélyezte a kártya internetes használatát),
  • American Express,
  • Maestro (ha a kártyabirtokos kártyáját kibocsátó bank is támogatja a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználását).

A feltöltés eredményéről SMS-ben tájékoztatunk (az üzenet fogadása külföldön is díjmentes).

Egyenlegedről legkönnyebben a Telekom alkalmazásban tájékozódhatsz.

Fontos információ, hogy a Mobil vásárlási keret - vagyis a havi számla - terhére történő univerzális egyenleg feltöltési lehetősége az online felületen megszűnt.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

A Telekom alkalmazás használata nem generál adatforgalmat itthon és roaming helyzetben sem, kivéve a Love Telekom menüpontot.


FIGYELEM! Megváltozott az SMS-ben indított egyenleg feltöltés! 

Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"

A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:

  • mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban, a havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása,
  • számítógépedről belépés után az online ügyfélszolgálatunkon: a További beállításoknál,
  • vagy üzleteinkben.

Utoljára frissítve: 2022. június 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!