GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom külföldön feltölteni a Domino egyenlegemet?

Egyenlegedet külföldön is feltöltheted interneten vagy mobilon keresztül:

A feltöltés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal lehetséges:

  • MasterCard,
  • Visa Classic,
  • Visa Electron (ha a kibocsátó engedélyezte a kártya internetes használatát),
  • American Express,
  • Maestro (ha a kártyabirtokos kártyáját kibocsátó bank is támogatja a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználását).

A feltöltés eredményéről SMS-ben tájékoztatunk (az üzenet fogadása külföldön is díjmentes).

Egyenlegedről legkönnyebben SMS-ben tájékozódhatsz, amennyiben a telefon készenléti állapotában beírod a *102# kódot, és megnyomod a hívásindító gombot.

Fontos információ, hogy a Mobil vásárlási keret - vagyis a havi számla - terhére történő univerzális egyenleg feltöltési lehetősége az online felületen megszűnt.


Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



FIGYELEM! Megváltozott az SMS-ben indított egyenleg feltöltés! 

Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"

A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:

  • a Telekom alkalmazásban, a havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása.
  • belépés után az online ügyfélszolgálaton: az Előfizetéseim/Beállítások/Testreszabás/Feltöltést engedélyező szolgáltatás menüpontban a "Megrendelem" gomb megnyomásával,
  • vagy üzleteinkben.

Utoljára frissítve: 2019. július 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!