GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan egyenlíthetem ki a mobilvásárlások díját?

Havi díjas előfizetőink a Díjszabásban szereplő limit erejéig havi számlájuk terhére is vásárolhatnak a Mobilvásárlás szolgáltatással.

A vásárlási limit összege:

  • platina kiemeltségi szint esetén: 50 000 Ft,
  • arany kiemeltségi szint esetén: 30 000 Ft,
  • mindenki másnak 20 000 Ft.

Ha a vásárlás összege meghaladja a limit összegét, akkor az univerzális egyenlegeddel fizetheted ki az ellenértéket (kivéve az egyenleg SMS-ben történő feltöltése és Randivonal szolgáltatás esetén).
A vásárlások a havi számlában jelennek meg, melyet az – adatbázisunk szerinti - számlaküldési címre küldünk ki.

Havi díjas előfizetőink előre feltöltött univerzális egyenlegük terhére a Google Play áruházban játékot, alkalmazásokat, könyveket, navigációs megoldásokat vagy zenét is  vásárolhatnak (a szolgáltatás iOS operációs rendszerrel működő készülékekkel egyelőre nem érhető el).

Domino, valamint Eco Surf, Fun S előfizetéssel rendelkező ügyfeleink az előre feltöltött egyenleg terhére vehetik igénybe a Mobilvásárlást.

Havi díjas ügyfeleinknek lehetőségük van arra, hogy más (akár ECO Surf, Fun S vagy Domino) SIM-kártyák egyenlegére indítsanak SMS feltöltést a Telekom alkalmazásban, vagy SMS-ben.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és töltsd fel bárhonnan az egyenleged:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Az SMS-en keresztül végzett feltöltéshez a FELTÖLT,301234567,3000 formában kell elküldeni a feltöltési kérést a +36 30 344 4500 számra, ahol az első szám a telefonszám, a második pedig a feltöltés összegét jelenti.

Feltölthető címletek: 1500, 3000, 5000, 10 000 (kivéve a 3 hónapnál frissebb előfizetés).

A szolgáltatás önmagában díjmentes, csupán a feltöltés kérési, és megerősítési SMS díját számlázzuk, a választott díjcsomag szerint.
Az így feltöltött összeg ugyanúgy használható Mobil Vásárlásra is.

Az SMS-en keresztüli feltöltésről automatikusan készül áfás számla, melyet a havi díjas előfizető (számlafizető) címére postázunk havi rendszerességgel.


FIGYELEM! Megváltozott az SMS-ben indított egyenleg feltöltés

Ügyfeleink biztonságának érdekében, 2018. október 1-jétől a havi díjas előfizetés terhére SMS-ben indított univerzális- vagy Domino egyenleg feltöltést 4900 Ft és annál magasabb összegek esetében előzetes regisztrációhoz kötjük. Regisztráció hiányában a feltöltés sikertelen lesz, melyről tájékoztató SMS-t küldünk az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Egyenlegfeltöltését elutasítottuk, mert az előfizetők érdekében, az eljárás biztonságát növelve 2018. október 1-jétől a 4900 Ft vagy magasabb összegű, havi számla terhére történő egyenlegfeltöltés előzetes regisztrációhoz kötött! Regisztrációját elvégezheti a Telekom alkalmazásban, a 1414 telefonszámon, a webes önkiszolgáló felületen vagy üzleteinkben. Üdvözlettel: Telekom"

A 4900 Ft vagy annál magasabb összegű feltöltések regisztrációját kezdeményezheted:

  • a Telekom alkalmazásban,
    • Elérési útvonal a megújult Telekom alkalmazásban: Havi díjas előfizetés kiválasztása/"+" ikon/ Bekapcsolható egyéb szolgáltatások/Feltöltést engedélyező szolgáltatás bekapcsolása. 
    • Elérési útvonal a régi Telekom alkalmazásban: Előfizetések testreszabása/Telefonálás/Feltöltést engedélyező szolgáltatás.
  • belépés után az online ügyfélszolgálaton: az Előfizetéseim/Beállítások/Testreszabás/Feltöltést engedélyező szolgáltatás menüpontban a "Megrendelem" gomb megnyomásával,
  • vagy üzleteinkben.

A Mobilvásárlás ellenértékének kiegyenlítéséről ide kattintva bővebben is tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. április 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!