2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a különbség a készülékvásárlás és a készülékváltás között?

  • Készülékvásárlás esetén új havi díjas vagy Domino előfizetéssel együtt vásárolsz új telefont, melyhez új SIM-kártya és új hívószám is tartozik.
  • Készülékváltás esetén a Telekom Kapcsolat hűségprogramban részt vevő, Telekom mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kedvezményes feltételekkel vásárolhatnak új készüléket meglévő előfizetésükhöz, hívószámuk megtartásával, akár hang, akár mobilinternet előfizetéssel. (Készülékváltás esetén az új készüléked mellett megtarthatod régi készülékedet is.)

Készülékváltás esetén fontos információ, hogy hűségidő illetve lejárt tartozás ne kapcsolódjon az érintett előfizetésedhez!

Meglévő előfizetésedhez - arany, illetve platina kedvezményjogosultsági szint elérésekor - kedvező feltételekkel vásárolhatsz készüléket, továbbá nem kell plusz havi díjat fizetned, megszokott hívószámoddal továbbra is használhatod új készülékedet.

Havi díjas egyéni előfizetőként a kedvezményes készüléket megvásárolhatod, illetve az árakról egyszerűen tájékozódhatsz:

  • Online: az adott készüléket kiválasztva kattints a "Következő lépés" feliratra, majd belépés után válaszd a "Meglévő előfizetésem újítom meg" lehetőséget.

Fontos, hogy a megrendelt mobil készüléket kizárólag csak az előfizető veheti át!

Utoljára frissítve: 2022. június 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!