GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?

Ha még nem küldtük ki a terméket, e-mailben mondhatod le a rendelésed. Lemondási szándékod a webshop@telekom.hu címre, a vásárlás adataival együtt (rendelés szám, készülék típusa) továbbíthatod.

Ha a már postázott rendelésed szeretnéd lemondani, a terméket ne vedd át a futártól. Ha mégis átveszed, a termék átvételét követően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Részleteket az elállásról és visszaküldésről itt olvashatsz.

Az interneten rendelt termék visszaadását legegyszerűbben postai úton kezdeményezheted, saját költségeden. Postacímünk: 1519 Budapest, Pf. 434.

Amennyiben az online vásárolt eszköz, vagy annak csomagolása sérült, akkor is jogosult vagy arra, hogy a terméket az átvételtől számított 14 napon belül visszaadd.

Utoljára frissítve: 2019. november 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!