2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan mondhatom vissza online rendelésemet?

Ha még nem küldtük ki a terméket, ezen az oldalon keresztül, chat-en, vagy a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon van lehetőséged jelezni lemondási igényedet, megadva a vásárlás adatait (rendelés szám, készülék típusa). 

Ha a már postázott rendelésed szeretnéd lemondani, a terméket ne vedd át a futártól. Ha mégis átveszed, a termék átvételét követően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. 14 napos elállásról átfogóan itt olvashatsz.

Az interneten rendelt termék visszaadását legegyszerűbben postai úton kezdeményezheted, saját költségeden, a lenti kitöltött és aláírt nyilatkozattal. Postacímünk: 1239 Budapest, Európa u. 6. C/1. épület.
Kérjük, a csomagon mindenképp tüntesd fel, hogy "Webshop visszáru".
Eszközvásárlásához kapcsolódó 14 napos visszáru kísérőlevél


Amennyiben az online vásárolt eszköz, vagy annak csomagolása sérült, akkor is jogosult vagy arra, hogy a terméket az átvételtől számított 14 napon belül visszaadd.

Utoljára frissítve: 2022. november 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!