GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatom az online rendelésemet?

Ha még nem küldted el megrendelésed, bármikor módosíthatod a kosárban:

  • a kosár tartalmának törléséhez: a Kosár képernyőn kattints a jobb felső sarokban lévő "Kosár" ikonra, majd a megfelelő terméknél - a darabszám mellett - a „Kuka" ikonra
  • tartozék esetén a darabszám módosításához: a mennyiség mező tartalmának megváltoztatása után nyomd meg újra a "Tovább a megrendeléshez" gombot. Az összeg automatikusan változik, más teendőd nincs.

Ha már véglegesítetted és elküldted rendelésed, a kosár tartalmát (pl. készülék típusa, színe) nem tudod módosítani.

Ez esetben, ha pl. másik színű, típusú terméket szeretnél, akkor az eredeti megrendelés törlését kérvényezheted  ezen az oldalon keresztül, chat-en, vagy a 1414-esügyfélszolgálati telefonszámon. A  sikeres törlés után újra tudod indítani a rendelést.

Szállítási határidő:

Online leadott megrendelések esetén a rendszer minden esetben a legkorábbi szállítási dátumot mutatja számodra, ennél korábbi időpontot nem lehet igényelni.Kizárólag a rendelés jóváhagyása után történik a kiszállítás, ezért a rendelés során látható szállítási dátum módosulhat, melyről tájékoztatunk minden érintett ügyfelet.

Utoljára frissítve: 2020. november 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!