GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan módosíthatom az online rendelésemet?

Ha még nem küldted el megrendelésed, bármikor módosíthatod a kosárban:

  • a kosár tartalmának törléséhez: a Kosár képernyőn kattints a jobb felső sarokban lévő kosár emblémára, majd a megfelelő terméknél a „Törlöm a kosárból" feliratra
  • tartozék esetén a darabszám módosításához: a mennyiség mező tartalmának megváltoztatása után nyomd meg újra a "Tovább a megrendeléshez" gombot. Az összeg automatikusan változik, más teendőd nincs.

Ha már véglegesítetted és elküldted rendelésed, a kosár tartalmát (pl. készülék típusa, színe) nem tudod módosítani.

Ez esetben, ha pl. másik színű, típusú terméket szeretnél, akkor az eredeti megrendelés törlését kérvényezheted a webshop@telekom.hu e-mail címen.

Amennyiben egyéb adatot szeretnél megváltoztatni
(pl. kiszállítási cím, szállítási határidő), vagy le szeretnéd mondani a megrendelésed, igényed jelezheted:

  • e-mailben: írd meg módosítási szándékod a webshop@telekom.hu e-mail címre, a vásárlás adataival (rendelés szám, készülék típusa) együtt.

A rendelés törlése után van lehetőséged új megrendelés feladására.

Szállítási határidő:

Online leadott megrendelések esetén a rendszer minden esetben a legkorábbi szállítási dátumot mutatja számodra, ennél korábbi időpontot nem lehet igényelni.

Utoljára frissítve: 2019. május 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!