2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Online vásárláskor, illetve fizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?

Első lépésként ellenőrizd a következőket:

  • Megfelelő típusú kártyát használsz-e (EC/MC, VISA, Maestro, virtuális kártya vagy webkártya)?
  • Van-e elég fedezet a kártyádon?
  • Nem járt-e le a kártyád érvényessége?
  • Nem merítetted-e ki a kártya napi limitjét, a megengedett vásárlások számát?

Kérjük, hogy még a befizetés előtt győződj meg róla, hogy be van-e állítva a biztonsági kód szolgáltatás a bankodnál, valamint ellenőrizd a tranzakció során megadott adatok helyességét is.

Ezen felül javasoljuk, a számlavezető bankod alkalmazásának letöltését is (már minden bank rendelkezik saját alkalmazással), ahol könnyebb a kétlépcsős azonosítás elvégzése.
Amennyiben minden adatot helyesen adtál meg, a visszautasítás okának kivizsgálása érdekében lépj kapcsolatba kártyakibocsátó bankoddal.

Bankkártyával kell kifizetned rendelésed értékét az alább felsorolt esetekben:

  • Új havi díjas mobil online megrendelésnél,
  • Dominoról havidíjas szerződésre váltás esetén az előleget, vagy egyösszegű kedvezményes vásárlásnál készülék/tartozék árát is, illetve
  • meglévő hívószámod megújításakor az előleget.
Egyéb fizetési mód a felsorolt esetekben nem választható.

Számlafizetéshez pedig lehetőséged van a bankon keresztül történő egyéni átutalás indítására is. A közlemény rovatban az aktuális havi számlaszám feltüntetése szükséges.

Utoljára frissítve: 2022. július 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!