Online vásárláskor, illetve fizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?
Első lépésként ellenőrizd a következőket:
- Megfelelő típusú kártyát használsz-e (EC/MC, VISA, Maestro, virtuális kártya vagy webkártya)?
- Van-e elég fedezet a kártyádon?
- Nem járt-e le a kártyád érvényessége?
- Nem merítetted-e ki a kártya napi limitjét, a megengedett vásárlások számát?
Kérjük, hogy még a befizetés előtt győződj meg róla, hogy be van-e állítva a biztonsági kód szolgáltatás a bankodnál, valamint ellenőrizd a tranzakció során megadott adatok helyességét is.
Bankkártyával kell kifizetned rendelésed értékét az alább felsorolt esetekben:
- Új havi díjas mobil online megrendelésnél,
- Dominoról havidíjas szerződésre váltás esetén az előleget, vagy egyösszegű kedvezményes vásárlásnál készülék/tartozék árát is, illetve
-
meglévő hívószámod megújításakor az előleget.
Számlafizetéshez pedig lehetőséged van a bankon keresztül történő egyéni átutalás indítására is. A közlemény rovatban az aktuális havi számlaszám feltüntetése szükséges.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!