Online vásárláskor, illetve számlafizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?
Első lépésként ellenőrizd a következőket:
- Megfelelő típusú kártyát használsz-e (EC/MC, VISA, Maestro, virtuális kártya vagy webkártya)?
- Van-e elég fedezet a kártyádon?
- Nem járt-e le a kártyád érvényessége?
- Nem merítetted-e ki a kártya napi limitjét, a megengedett vásárlások számát?
Továbbá kérjük,ellenőrizd a tranzakció során megadott adatok helyességét. Amennyiben mindenadatot helyesen adtál meg, a visszautasítás okának kivizsgálása érdekében lépj kapcsolatba kártyakibocsátó bankoddal.
- Online megrendelésedet a bankkártya elutasítása esetén is feladhatod, ha az utánvételes fizetést választod.
- Számlafizetéshez pedig lehetőséged van a bankon keresztül történő egyéni átutalás indítására is. A közlemény rovatban az aktuális havi számlaszám feltüntetése szükséges.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!