GYAKORI KÉRDÉSEK

Online vásárláskor, illetve számlafizetéskor a rendszer nem fogadja el a bankkártyámat. Mit tegyek?

Első lépésként ellenőrizd a következőket:

  • Megfelelő típusú kártyát használsz-e (EC/MC, VISA, Maestro, virtuális kártya vagy webkártya)?
  • Van-e elég fedezet a kártyádon?
  • Nem járt-e le a kártyád érvényessége?
  • Nem merítetted-e ki a kártya napi limitjét, a megengedett vásárlások számát?

Továbbá kérjük,ellenőrizd a tranzakció során megadott adatok helyességét. Amennyiben mindenadatot helyesen adtál meg, a visszautasítás okának kivizsgálása érdekében lépj kapcsolatba kártyakibocsátó bankoddal.

  • Online megrendelésedet a bankkártya elutasítása esetén is feladhatod, ha az utánvételes fizetést választod.
  • Számlafizetéshez pedig lehetőséged van a bankon keresztül történő egyéni átutalás indítására is. A közlemény rovatban az aktuális havi számlaszám feltüntetése szükséges.

Utoljára frissítve: 2019. november 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!