Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?
Ha nem tartózkodsz otthon, amikor a futár megérkezik, a futár írásos értesítést hagy, illetve telefonon is megpróbál elérni. Ezután még kétszer kíséreljük meg kiszállítani a csomagot.
Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy, mert a futár a megrendelést külön felhívás nélkül szállítja házhoz és nincs arra lehetősége, hogy a megrendelést a rögzítettől eltérő címre szállítsa ki.
GLS házhoz szállítás esetén a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted. Kérjük, hogy az aktuális információk lekérdezésénél a rendelésszám elé írd be a 6-os vagy 1-es előtagot. Azaz, ha a rendelésszám hét számjegyű, akkor a lekérdezendő GLS csomagszám 61234567 lesz, ha pedig nyolc számjegyű akkor 112345678.
A GLS ügyfélszolgálatát a +36-29-88-67-00 telefonszámon érheted el, 07:00 és 20:00 között.
HomeDelivery Team (HDT) kapcsolati pontok:
- Telefonszám: +36 20 557 4499 és +36 1 899 8503
- E-mail: info@hdteam.me
- Web: http://www.homedt.hu/
A megrendelés átvétele után a HDT e-mailben értesíti az ügyfelet, amelyben a csomagkövetési információkat megadja.
Minden, Telekom honlapon feladott rendelés esetén csak a szerződő fél jogosult az átvételre, más személyt megjelölni nem lehetséges.
Telekom csomag futáros átadása során a megrendelő azonosítása személyes adatok felmutatásával,valamint Telekom által átadott adatok ellenőrzésével történik.
A mobil előfizetésedhez rendelt készülék/tartozék esetén a szállítást kérheted munkahelyedre, Pick Pack pontra is, így napközben, nem kell otthon várnod a futárra.
Az otthoni előfizetéshez rendelt eszközt (TV, laptop, tablet vagy játékkonzol) kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!