2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár megérkezik?

Ha nem tartózkodsz otthon, amikor a futár megérkezik, a futár írásos értesítést hagy, illetve telefonon is megpróbál elérni. Ezután még kétszer kíséreljük meg kiszállítani a csomagot.

Javasoljuk, hogy olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy, mert a futár a megrendelést külön felhívás nélkül szállítja házhoz és nincs arra lehetősége, hogy a megrendelést a rögzítettől eltérő címre szállítsa ki.

GLS házhoz szállítás esetén a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a GLS Hungary oldalán folyamatosan nyomon követheted. Kérjük, hogy az aktuális információk lekérdezésénél a rendelésszám elé írd be a 6-os vagy 1-es előtagot. Azaz, ha a rendelésszám hét számjegyű, akkor a lekérdezendő GLS csomagszám 61234567 lesz, ha pedig nyolc számjegyű akkor 112345678.
A GLS ügyfélszolgálatát a +36-29-88-67-00 telefonszámon érheted el, 07:00 és 20:00 között.

HomeDelivery Team (HDT) kapcsolati pontok:

A megrendelés átvétele után a HDT e-mailben értesíti az ügyfelet, amelyben a csomagkövetési információkat megadja.

Minden, Telekom honlapon feladott rendelés esetén csak a szerződő fél jogosult az átvételre, más személyt megjelölni nem lehetséges.

Telekom csomag futáros átadása során a megrendelő azonosítása személyes adatok felmutatásával,valamint Telekom által átadott adatok ellenőrzésével történik.

A mobil előfizetésedhez rendelt készülék/tartozék esetén a szállítást kérheted munkahelyedre, Pick Pack pontra is, így napközben, nem kell otthon várnod a futárra.

Az otthoni előfizetéshez rendelt eszközt (TV, laptop, tablet vagy játékkonzol) kizárólag a telepítési címre szállítjuk ki.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!