2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?

Szerződéses termék [pl.: új havi díjas előfizetés (készülékkel vagy készülék nélkül), készülék meglévő előfizetéshez, Domino csomag (készülékkel vagy készülék nélkül), otthoni előfizetéshez vásárolt eszköz] kiszállítása/átvétele esetén:

  • Kizárólag a szerződő fél - azaz az előfizető - jogosult a csomag átvételére, ennek tényét a személyi igazolvány bemutatásával kell igazolni.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

Minden más termék (pl. listaáron, azaz egy összegű fizetéssel vásárolt eszközök vagy tartozékok) kiszállítása/átvétele esetén:

  • Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket.
    A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!