Hogyan módosíthatom a mobil előfizetésemhez tartozó számlaküldési címemet?
Online ügyfélszolgálatunkon nincs lehetőség a számlafizető címének módosítására.
Amennyiben változott a postázási címed, azt legegyszerűbben e-mailben jelezheted, a "Módosítás, Megrendelés/Ügyféladat módosítás" kategóriát választva és az előfizető saját kézjegyével ellátott igényt csatolva.
Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra és a Díjnet oldalára.
Az elektronikus számlaküldés előnye, hogy a sikeres regisztráció után készült hiteles elektronikus számlákat már az online ügyfélszolgálatunkon, vagy a Díjnet weboldalán tekintheted meg. A számla elkészítéséről minden hónapban e-mail értesítést küldünk.
Online ügyfélszolgálatunkon, a Személyes adatok menüpontban, a nem módosítható számlaküldési cím alatt a korábban megadott kiszállítási címek jelennek meg.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!