GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Elő-, számlafizető átírás
minden találat
internet
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
feltöltőkártyás mobil
Átírást követően megtarthatom a lemondó fél e-mail címét/címeit?
Átírást követően megmaradhat a szerződéshez társított Magenta 1 kedvezménycsomag?
Otthoni szolgáltatás(ok) esetén hol kérhetem az átírást és mennyibe kerül?
Hogyan és mikor készítsek mentést az e-mail postafiókom tartalmáról?
Ha részletre vásároltam eszközt (pl. televízió), akkor átírás esetén hogyan történik az eszközrészletek rendezése?
Újraindul az otthoni szolgáltatások hűségideje, ha átírás történik?
A megbeszélés valamennyi résztvevőjének szüksége van arra a fájlra vagy alkalmazásra, amelyet meg akarok osztani?
Milyen adatok, dokumentumok szükségesek az átírási igényhez otthoni előfizetések esetén?
Hogyan lehet módosítani az előfizetői adatokat Domino SIM-kártya esetén?
Milyen feltételei vannak az előfizető módosításnak mobil előfizetés esetén?
Mi a teendő, ha a mobil szolgáltatás előfizetője elhunyt?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!