GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Számhordozás
Feltöltőkártyás vagyok a jelenlegi szolgáltatómnál. A számhordozás során választhatok havi díjas előfizetést is?
Mit jelent pontosan a számhordozási időablak?
Hogyan tudom meg, hogy egy vezetékes vagy mobilszám melyik szolgáltatóhoz tartozik?
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
Áthordoztam számomat a Telekomhoz, azonban sem telefonálni, sem SMS-t küldeni nem tudok. Mi ennek az oka?
Hogyan cserélhetem le mobil hívószámomat?
Átválthatom Domino feltöltőkártyás előfizetésemet havi díjasra?
Kik vehetik igénybe a Mobil díjcsomag-kombinációkat?
Milyen költséggel kell számolnom, ha áthordozom a mobilszámomat a Telekomhoz?
Hogyan tudom másik szolgáltatótól áthordozni a otthoni telefonomat?
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!