GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Hibabejelentés, szerviz
Találatok:
26 db
1
2
Egy oldalra
minden találat
havi díjas mobil
feltöltőkártyás mobil
vezetékes telefon
IPTV
mobilinternet
Sat TV
internet
Hol érdeklődhetek a garanciális javításra leadott készülékem iránt?
Hol jelenthetem be, ha hibás vagy sérült az utcai telefonfülke?
Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?
Hibát észlelek az otthoni szolgáltatásom működésében. Hol tehetek erről bejelentést?
A LED-ek többsége a digitális elosztón gyorsan villog telefonbeszélgetés közben. Problémát jelent ez?
Mit kell tennem, ha elromlott a vevőegységhez kapott távirányító?
Nem működik az IPTV-m. Kihez fordulhatok segítségért?
Hol kérhetek segítséget a router beállításában?
Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?
Mit jelent pontosan a kellék- és termékszavatossági igény?
SMS-ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy a SIM-lock feloldó kód már nem beszerezhető a készülék gyártójától. Mit jelent ez?
Kérhetem-e a javítást, ha a meghibásodott készülékem már nem garanciális?
Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat kezdeményezzenek, vagy adatforgalmat bonyolítsanak a készülékemről?
A készülékem vásárlásától számítva mennyi időn belül kérhetem a SIM-Lock feloldást?
Mit kell tennem, ha akadozik az IPTV-szolgáltatásom?
Mi a teendő a Telekomtól vásárolt notebook/táblagép/televízió vagy egyéb eszköz meghibásodása esetén?
Hol kell bejelentenem, ha rálógnak a faágak a légkábelre, vagy sérült aknafedelet, elosztó szekrényt látok az utcán?
Megsérült/elmozdult a parabola antennám. Hol kérhetem a cserét/javítást?
Nem tudok telefonálni Domino kártyás telefonommal, mi lehet ennek az oka?
Mi a teendőm, ha a készülékem meghibásodik?
Találatok:
26 db
1
2
Egy oldalra
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!