GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Telekom számla
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
feltöltőkártyás mobil
Honnan tudom meg, mennyi jóváírásom maradt, ami eddig nem érvényesült a számláimban?
Kik kérhetik a Telekom számlát?
Kérhetem-e az e-Pack kedvezményt Telekom számlámhoz is?
Mit jelent a Telekom számla?
Kértem egy azonnali jóváírást és most érkezett több helyesbítő számla is. Mi az oka?
Milyen módokon jelezhetem a Telekom számla iránti igényemet?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?
Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?
Milyen feltételekkel kérhetek Telekom számlát?
Hogyan egyenlíthetem ki a Telekom számlát?
Ha elektronikusan kérek Telekom számlát, hol és milyen formátumban tudom azt megnézni?
Miért nem tudok a Telekom Fiókban, illetve a Telekom alkalmazásban számlát fizetni?
Hogyan alakul a számlazárás és a számlafizetési határidő Telekom számla esetén, mire figyeljek?
Novembertől megújul az otthoni, vezetékes, illetve a Telekom (egyszámla) számlánk megjelenése
A számla nettó végösszege 0 Ft, mégis van befizetendő összegem, ez hogy lehet?
Hogy jelenik meg a számlán a jóváírás?
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!