GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Telekom fiók
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
feltöltőkártyás mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
Miért jó a Telekom fiók?
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
Miért nem tudok a Telekom Fiókban, illetve a Telekom alkalmazásban számlát fizetni?
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!