GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Mely előfizetésekre vonatkozik?
minden találat
feltöltőkártyás mobil
mobilinternet
Elég egyszer elvégeznem az adategyeztetést?
Idén vettem Domino SIM-kártyát, akkor is el kell végeznem a Domino adategyeztetést?
Ki számít közeli hozzátartozónak?
Mit tegyek, ha a sikeres adategyeztetés ellenére sem tudok jelenleg hívást indítani?
Miért van szükség a Domino adategyeztetésre?
Mit jelent az, hogy csak 10 db feltöltőkártyás előfizetésem lehet? Mit kell tennem, ha ennél több van?
Mi a teendőm, ha már van 10 db feltöltőkártyás előfizetésem, de szeretnék egy újabbat?
Kit érint a Domino előfizetésekre vonatkozó adategyeztetési kötelezettség?
Hogyan történik a Domino adategyeztetés?
Mit kell csinálnom, ha a Domino adategyeztetés során azt a hibaüzenetet kapom, hogy nem megfelelő számot adtam meg?
Szeretném elvégezni online a Domino adategyeztetést, de nem tudom kinek a nevére szól a SIM-kártya. Mit tegyek?
Mi történik, ha nem egyeztetem az adataimat?
Milyen adatok szükségesek a Domino adategyeztetéshez?
Sikertelen az online Domino adategyeztetésem. Mit tegyek?
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!