Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

ELŐFIZETŐ ÁLTAL KÉRT SET TOP BOX CSERE

Ügyfeleinknek abban az esetben, ha IPTV-szolgáltatásukhoz Felvétel opciót rendelnek set top box cserére van szükségük. A jövőben az ilyen jellegű set top box cseréket már bárki – Telekom szakértőink segítsége nélkül – egyszerűen, gyorsan elvégezheti otthonában.

Hogyan vehetem igénybe?

  • A Felvétel opció megrendelésekor
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a Magyar Telekom hálózatából díjmentes 1414-es telefonszámon
  • Telekom üzleteinkben

Hogyan történik a beüzemelés?

  • Jelezd set top box cserére vonatkozó igényedet ügyfélszolgálatainkon, a 1414-es telefonszámon vagy bármelyik Telekom üzletünkben.
  • Az igény feldolgozását követően a GLS futárszolgálat 3 munkanapon belül kiszállítja az új set top box-ot.
  • A kiszállításra alapesetben reggel 8 óra és délután 5 óra között kerül sor. A csomagküldő szolgálat az IPTV szolgáltatás telepítési címére szállítja ki a készüléket, ami nem jár többletköltséggel. Az időpont további egyeztetése, módosítása, a kiszállítási cím megváltoztatása a szolgáltatás választását követően már csak a futárszolgálaton keresztül bonyolítható.
  • Miután átvetted az új készülékedet az ahhoz mellékelt használati útmutató alapján azonnal be is üzemelheted saját magad a set top box-ot

Mit tartalmaz a csomag?

  • 1 db set-top-box
  • 1 db távirányító
  • Szerelési útmutató
  • Visszaküldési tájékoztató
  • Telepítési útmutató

Nem sikerült beüzemelned készülékedet, vagy további kérdéseid lennének a beüzemeléssel kapcsolatban?

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes 06 80 40 40 50-es telefonszámunkat, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el a set top box cseréjét, melynek díja 5000 Ft.

Régi készülék visszaküldése

Postai úton történő feladás

  • Amennyiben régi készülékedet postán szeretnéd visszaküldeni, feladhatod bármely csomagfeladási lehetőséget kínáló postahelyen, a Telekom által biztosított dobozban 8 munkanapon belül. A csomagra csak az IPTV szolgáltatásra vonatkozó MT-ügyfél-azonosítót kell ráírnod, amelyet számlád első oldalán találsz meg.
  • Kérjük, hogy a régi készüléket, annak tápegységét és a távirányítóját is helyezd be a dobozba, majd csomagold be a dobozban található „Set top box visszaküldési tájékoztatóval” együtt.
  • A postai szolgáltatás díjmentes.

Eszközök leadására Telekom üzletekben is lehetőséged van, ahol kollégáink segítenek a visszavételben. A leadáshoz ebben az esetben is szükség van az azonosításodra, így kérjük, hogy a szükséges személyi okmányaidat mindenképp vidd magaddal.

Fontos, hogy a lecserélt eszközeidet a meghatározott időn belül mindenképp küld felénk vissza, valamely fent említett módon, egyéb esetben az eszközök díjai kiszámlázásra kerülhetnek a Lakossági ÁSZF szolgáltatásra irányadó szabályai alapján!

Fontos!
Abban az esetben, ha az előírt határidőn belül nem érkezik vissza részünkre a régi készülék, továbbá annak tápegysége és távirányítója, akkor a TV ÁSZF 12.2. pontja alapján átalány-kártérítést számolunk fel.