Két évre szóló keretmegállapodást írt alá a Magyar Telekom a Digitális Kormányzati Ügynökséggel mobil távközlési szolgáltatások nyújtására vonatkozóan. A „Mobil távközlési szolgáltatások beszerzése a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek részére” elnevezésű tender nyerteseként a Magyar Telekom 2021. február 6-tól nyújt hang- és adatalapú mobilszolgáltatást a kormányzati szervezetek és önként csatlakozó intézmények számára. Ennek részeként pedig lakossági flotta megállapodások megkötésére is lehetőség van.
A lakossági flottás keretmegállapodás, azaz a dolgozói díjcsomagok kapcsán összegyűjtöttük az érintett szervezetektől leggyakrabban érkező kérdéseket, és az azokra adott válaszokat.
A lakossági flotta szerződés lényege, hogy a Telekom megállapodást köt egy szervezettel, és ebben a szerződésben a dolgozói létszám és a várható előfizetések száma alapján a publikus, bárki által elérhető mobil díjcsomagokhoz képest kedvezőbb díjakat biztosít. A keretmegállapodásba foglalt kedvezményes díjcsomagokat a szervezet munkatársai vehetik igénybe, ha igazolják munkaviszonyukat.
A keretmegállapodás lejárta azt jelenti, hogy az abban foglaltak szerinti kedvezményes díjcsomagokra már nem lehet előfizetni. Amennyiben a szerződés megújítása folyamatban van, kölcsönös megállapodás alapján a díjcsomagokat a Telekom az új szerződés megkötéséig átmeneti időre továbbra is elérhetővé teszi, ez alatt a díjcsomagot az azt használó ügyfelek változatlanul használhatják.
Az új DKÜ-s díjcsomagokat tartalmazó keretmegállapodás új igazolás sablont tartalmaz majd, azzal kell igazolni a dolgozó munkaviszonyát.
Igen. A DKÜ-s "céges" konstrukciók mellett elérhetők a Magyar Telekom dolgozók számára kidolgozott díjcsomagjai is. Ezekre külön keretmegállapodást kell kötni.
Ilyen esetben egyelőre nincs teendő. Amennyiben a szerződés lejárta előtt igény mutatkozik az új DKÜ-s díjcsomagokra, kérjük, jelezzék. Tekintettel arra, hogy jelenleg nagyon nagy számú megállapodás megkötésére kerül sor, egyedi igény esetén a lejárat előtti újrakötési igény esetén türelmet kérünk.
A DKÜ-s dolgozói díjcsomagok díjai is újak, el fognak térni a korábbi megállapodásban feltüntetett díjaktól. Igény esetén előzetes tájékoztatást tudunk adni a várható díjakról és díjcsomagokról.
Igen, a legfontosabb változás a díjakban lesz. Új, még több lehetőséget biztosító díjcsomagok közül lehet választani, 3 hang és 6 Flotta Net csomag közül. Ráadásul a dolgozók maguk dönthetik el, melyik hang díjcsomagot választják, és ahhoz melyik Flotta Net csomagot szeretnék használni. Azaz igényeikhez igazodva szabadon kombinálhatják a hang és net csomagokat.
Lakossági flottás (dolgozói) díjcsomagot tartalmazó keretmegállapodás azonos időpillanatban csak egy lehet. A szerződés kölcsönös megállapodással újraköthető, de az új szerződés megkötésével a korábbi megszűnik. A lakossági flotta keretmegállapodás nem zárja ki egyéb, pl. nagyvállalati termékekre, céges előfizetésekre vonatkozó keretmegállapodás megkötését.
Igen, az új keretmegállapodással a korábbi megszűnik, így az abban foglalt díjcsomagok érvényessége is megszűnik. Ilyenkor a dolgozók által használt díjcsomagokat az újakra váltjuk át annak megfelelően, hogy az előző megállapodás alapján milyen hang és net csomagot használtak. Azaz, igyekszünk az előfizetéseket a korábbinak leginkább megfeleltethető hang és net csomagra váltani.
Igen. Fontos, hogy a dolgozó által igénybe vehető összes kedvezményes előfizetés szám az adott szervezetnél elérhető korábbi és új díjcsomagokra egyaránt érvényes. Azaz, ha a szervezetnek volt korábban keretmegállapodása, és a dolgozónak az alapján van már 3 kedvezményes előfizetése, akkor az új keretmegállapodás életbe lépését követen 2 új előfizetést vehet.
Amennyiben a szervezetnek már volt megállapodása és voltak kedvezményes lakossági flottás díjcsomagjai, akkor az új keretmegállapodással a korábbi megszűnik, így az abban foglalt díjcsomagok érvényessége is megszűnik. Ilyenkor a dolgozók által használt díjcsomagokat az újakra váltjuk át annak megfelelően, hogy az előző megállapodás alapján milyen hang és net csomagot használtak. Azaz, igyekszünk az előfizetéseket a korábbinak leginkább megfeleltethető hang és net csomagra váltani.
Amennyiben a céges előfizetéseket a T-Systems-szel kötött keretmegállapodás biztosítja, akkor a Telekom lakossági flotta keretmegállapodás alapján elérhető dolgozói díjcsomagokkal rendelkező előfizetések és a céges előfizetések kedvezményes hívócsoportban lesznek. Így flottán belül kedvezményes, DKÜ esetén 0 Ft lesz a percdíj a céges és a dolgozói előfizetések közötti hívások esetén.
Magyar állampolgárként:
Az alábbiak közül egy hivatalos okmány:
- személyi igazolvány
- útlevél
- jogosítvány + lakcímet igazoló hatósági igazolvány
továbbá, és ez nagyon fontos:
- a munkáltató szervezeted kitöltött és aláírt munkáltatói igazolása (Telekom
sablon szerinti)
Külföldi állampolgárként:
kötelező állandó lakóhelyet és állandó tartózkodási helyet igazolni, mely az
adott dokumentumban található vagy külön lakcímet igazoló hatósági
igazolvánnyal tanúsítható, az alábbiak közül egyikkel:
- személyi igazolvány külföldi részére (papír formátum)
- személyazonosító igazolvány (kártya formátumú)
- letelepedési engedély (kártya típusú vagy matrica formátumú, amelyet a
hatóság az útlevélben helyez el)
- tartózkodási engedély (matrica formátumú, amelyet a külföldi állampolgár
útlevelében helyez el a hatóság)
- tartózkodási engedély az Európai Gazdasági Térség állampolgára számára
(kártya formátumú)
- regisztrációs igazolás EGT állampolgár részére (kártya formátumú dokumentum,
amely a személyi igazolvánnyal vagy úti okmánnyal együtt érvényes)
- állandó tartózkodási kártya (kártya formátumú dokumentum, mely a személyi igazolvánnyal
vagy úti okmánnyal együtt érvényes)
továbbá, és ez nagyon fontos:
- a munkáltató szervezeted kitöltött és aláírt munkáltatói igazolása (Telekom
sablon szerinti)
További lényeges szabály, hogy előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét
betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető.
DKÜ-s dolgozói díjcsomagok esetén a munkáltató szervezet által kiállított munkáltatói igazolással igényelhetsz kedvezményes mobil-előfizetést. Amennyiben a szervezeted egyedileg megállapodott a Telekommal, és a belépőkártya vagy szolgálati igazolvány minta a Telekomnál rögzítésre került, lehetőséged van azzal igazolni a jogosultságodat. Érdeklődj munkáltatódnál, hogy erre van-e lehetőség.
Számhordozásra természetesen
van lehetőséged. Ilyen esetben meglévő hívószámodat megtarthatod, azt a Telekom
által biztosított új SIM-kártyával használhatod. Akár meglévő készülékeddel
(amennyiben kártyafüggetlen) vagy új, a Telekomnál vásárolt készülékkel. A
számhordozási folyamatot kizárólag az átvevő szolgáltatónál indíthatod el,
flottásként (dolgozói díjcsomaggal) üzleteinkben.
Számhordozás esetén az alábbiakra mindenképpen figyelj:
Aktív státuszú előfizetéssel kell rendelkezned jelenlegi (átadó)
szolgáltatódnál.
Be kell mutatnod a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat, lásd fentebb.
Nem lehet 30 napon túli számlatartozásod.
Számhordozást csak akkor kérhetsz, ha az előfizetés a neveden van, annak elő-
és számlafizetője is te vagy.
30 napon belüli tartozás esetén a számhordozás még megvalósulhat, az elmaradás
behajtásától azonban nem tekint el az átadó szolgáltató.
Amennyiben a jelenlegi szolgáltatódnál érvényben lévő hűségszerződésed,
keretmegállapodásod van, akkor a szolgáltató kiterheli az ahhoz tartozó
kötbért, és azok egyösszegű megfizetését kérheti.
Fontos, hogy az előfizetéshez rögzített személyes adataidnak pontosan meg kell
egyeznie az átvevő-, illetve az átadó szolgáltatónál egyaránt. Érdemes
figyelembe venned, hogy az átadó szolgáltatónál kötött szerződéskötés óta
történt-e cím, név vagy okmányszám változás, ugyanis ezen adatok eltérése a
számhordozás elutasítását eredményezheti.
A személyesen kezdeményezett számhordozás az igény bejelentésétől számított 2
munkanap alatt valósul meg. Az online számhordozás hosszabb ideig tarthat.
Amennyiben az átadó szolgáltató a hordozási igényt valamilyen oknál fogva
elutasította, 6 munkanapon belül értesítünk. Amint a számhordozást már nem
akadályozza semmi, a hordozást újra kell indítanod.
Az előfizetői szerződés,
melyet a Telekommal az igénybejelentés időpontjában megkötöttél, a
számhordozási időablakban lép hatályba.
Amennyiben áthordozási igényedet munkanapon 16 óráig bejelentetted, úgy a leghamarabbi
időablak a második munkanap 20:00-24:00 között van. Amennyiben szándékodat
munkanapon 16 óra után, illetve hétvégén jelezted, abban az esetben a
leghamarabbi hordozási időpont a harmadik munkanapon 20:00-24:00-ig lehetséges.
A számhordozási időablak a minden munkanap 20:00-tól kezdődő 4 óra hosszúságú
időtartomány, amelyben a számhordozás és számmező átadás érvényesítéséhez
szükséges műszaki intézkedéseket a szolgáltatók végrehajtják. Ez az időtartam
kötött, szabadon nem adható meg, de a nap, amelyiken a számhordozást szeretnéd,
lehet későbbi is.
Ezen időtartam alatt a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet.
5 db. Fontos, hogy az igénybe vehető összes kedvezményes előfizetés szám az adott szervezetnél elérhető korábbi és új díjcsomagokra egyaránt érvényes. Azaz ha a szervezetnek volt korábban keretmegállapodása, és van már 3 kedvezményes előfizetésed, akkor az új DKÜ-s keretmegállapodás életbe lépését követen 2 új előfizetést vehetsz. Ha még nincs kedvezményes előfizetésed, akkor 5 db-ot. Fontos, hogy minden előfizetésnek a neveden kell lennie.
Igen, a keretmegállapodás megkötésével a korábbi díjcsomagok már nem lesznek elérhetők, és a meglévő előfizetéseken a Telekom módosítja a díjcsomagokat. Ilyenkor a dolgozók által használt díjcsomagokat az újakra váltjuk át annak megfelelően, hogy az előző megállapodás alapján milyen hang és net csomagot használtak. Azaz, igyekszünk a korábbinak leginkább megfeleltethető hang és net csomagra váltani.
Természetesen igen. A váltás után az elérhető kedvezményes hang és Flotta Net csomagok közül igény szerint bármelyik választható. Érdemes megnézni az új díjcsomagokat, mert a korábbi megállapodásokban pl. sokszor nem volt lehetőség korlátlan telefonálást biztosító díjcsomagra, most viszont ilyen is választható.
Ha az elektronikus számlát és
számlafizetést választod a papír alapú helyett, és teljesíted a lenti
feltételeket, automatikusan havi bruttó 300 Ft kedvezményt biztosítunk mobil előfizetésed
havi díjadból.
Az e-Pack kedvezményt a mobil folyószámládhoz tartozó minden új mobil hang
díjcsomaghoz igénybe veheted, ha teljesíted a feltételeket. A kedvezmény
mértéke díjcsomagonként eltérő lehet, melyről itt olvashatsz.
1.
Elektronikus számlázás legyen beállítva a Telekomos folyószámládon, azaz a
papír alapú, csekkes számla helyett az interneten küldjük a számlát, melyet az
interneten keresztül (online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásban vagy
a Díjnet oldalán) bármikor megtekinthetsz. Javasoljuk, igényelj elektronikus
számlát online ügyfélszolgálatunkon.
2. A számlákat elektronikusan egyenlítsd ki, az alábbi csatornák egyikén,
illetve az alábbi fizetési formákkal:
az online ügyfélszolgálaton, vagy a Díjnet oldalán,
a Telekom alkalmazással (Andorid vagy iOS operációs rendszerrel futó
okostelefonokon),
bankkártyával, banki átutalással vagy csoportos beszedési megbízással.
Felhívjuk figyelmed, hogy a Telekom üzletekben vagy a Postán kiegyenlített
számla nem minősül elektronikus fizetésnek még akkor sem, ha ott bankkártyával
fizetsz.
3. A számlákat minden esetben a számlán feltüntetett beérkezési határidőig
fizesd be. A határidő a havi számla első oldalán szerepel. Ez a dátum nem a
számlaösszeg feladásának/átutalásának időpontját jelenti, hanem azt, hogy a
jelzett határidőig meg kell érkeznie hozzánk a befizetésednek.
4. A díjcsomagodhoz tartozó folyószámlán ne legyen számlatartozás.
Fontos, hogy az e-Pack havidíj-kedvezmény a díjcsomag része, az külön nem
igényelhető vagy kapcsolható ki. Egyedül a feltételek teljesülésére kell
figyelni.
Igen. Flottás (dolgozói) díjcsomagos mobil-előfizetésed(előfizetéseid) mellett a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez legalább kettő Telekom otthoni szolgáltatás megléte szükséges. Otthoni szolgáltatások: televízió, otthoni internet csomag (amelyekből a telepítési helyen a szolgáltató rendelkezésére álló műszaki lehetőségek függvényében választhatsz az igényeidnek megfelelőt), otthoni telefon.
Fontos, hogy a lakossági
flotta (dolgozói) díjcsomagok esetén a Magenta1 30%-os havidíj-kedvezmény nem
vonatkozik az amúgy is kedvezményes dolgozói díjcsomagokra, de más kedvezmények
elérhetők. Ezek a következők:
30% havidíj-kedvezmény
Minden Magenta 1-be bevont otthoni szolgáltatásod havi díjából összesen 30%
havidíj-kedvezményt kapsz.
Korlátlan tévézés a Telekom TV GO-val és HBO GO-val
Nézd kedvenc műsoraidat a Telekom TV GO-val és HBO GO-val okostelefonon vagy
táblagépen az interneten keresztül, korlátlanul és díjmentesen belföldön, a
Magenta 1 csomagba bevont mobil-előfizetésen, és az ahhoz tartozó mobil
folyószámlán lévő összes előfizetésen!
Extra 100 perc és 1 GB Domino feltöltéshez
Ha a Magenta 1-be bevont Domino előfizetést legalább 3000 Ft-tal feltöltöd a
Telekom alkalmazáson keresztül, extra 100 perc beszélgetést és 1 GB adatot
kapsz a Domino kártyádra!
Netgarancia
Az otthoni szolgáltatás váratlan hibája esetén extra mobil és /vagy adat kedvezményt
adunk a Magenta 1 csoportba bevont
összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilra, hogy a család ne maradjon
szolgáltatás nélkül.
Nincs külön családi kedvezmény, mert ha egy szervezet munkatársai DKÜ-s díjcsomagot használnak, akkor a szervezet T-Systems-szes céges előfizetéseivel és a dolgozói díjcsomagos családi előfizetésekkel 0 Ft-os percdíjjal beszélnek. Az erre vonatkozó kedvezményt a díjcsomagok már tartalmazzák.
Lakossági flottásként (dolgozói díjcsomaggal) a Telekom üzleteiben vásárolhatsz készüléket. Kérünk, ha felkeresed üzletünket, előtte foglalj időpontot, hogy sorban állás nélkül kiszolgálhassunk. Üzleteinket és az időpontfoglalást itt érheted el: Üzletkereső
Az akciós készülékvásárlás
feltételei, ha már meglévő előfizetéssel rendelkezel:
ne legyen érvényben lévő, korábbi készülékvásárláshoz kapcsolódó
hűségnyilatkozatod,
ne legyen lejárt határidejű számlád,
2 éves határozott időtartamú hűségnyilatkozatot kell vállalnod az új szerződésedre
A 0 Ft-os akciós készülékek, valamint a kamatmentes részletfizetés 24 hónapos határozott idejű szerződés vállalásával érheted el, ha hűséget vállalsz az előfizetésre is, valamint az akcióban meghatározott dolgozói hang és Flotta Net csomag kombinációjának költési szintjére is. A havidíjas szerződés megkötéséhez - melynek feltétele a 18. életév betöltése - a vásárláshoz szükséges dokumentumokat kérjük. 0 Ft-os kezdőrészlet és részletfizetés esetén mobilelőleg befizetésére szükség lehet a készülék értékétől függően.
Készülékvásárlás esetén új
havi díjas előfizetéssel együtt vásárolsz új telefont, melyhez új SIM-kártya és
új hívószám is tartozik.
Készülékváltás esetén a Telekom Kapcsolat hűségprogramban részt vevő, Telekom
mobil-előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kedvezményes feltételekkel
vásárolhatnak új készüléket meglévő előfizetésükhöz, hívószámuk megtartásával
(készülékváltás esetén az új készüléked mellett megtarthatod régi készülékedet
is.)
Az új számla elkészültéről
e-mailben kapsz értesítést a regisztráció során megadott e-mail címedre.
Előfordulhat, hogy a kiküldött e-mail értesítés nem érkezik meg időben (pl. a
használt levelező szerver hibája miatt, vagy ha a levelezőrendszered
automatikusan spamnek jelöli, illetve ha az e-mail postaládád megtelt).
Ha a megszokott időben nem kapod meg a számlaértesítő e-mailt, javasoljuk, lépj be az online ügyfélszolgálatunkra vagy a
Telekom alkalmazásba, ahol a főoldalon ellenőrizheted, hogy van-e befizetésre
váró számlád.
Számláidat legegyszerűbben az
alábbi módokon egyenlítheted ki:
- csoportos beszedési megbízással
- online bankkártyával: mobilodról, táblagépedről Telekom alkalmazással,
számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
- átutalással
Bankkártyás fizetés az online ügyfélszolgálaton
A Telekom fiókoddal, amelybe mobil és/vagy vezetékes előfizetéseid egyaránt
beléphetsz, bejelentkezés után a számláidat egy felületen láthatod. A
befizetést egységesen, egy oldalról kezdeményezheted. Egy tranzakció keretében
akár több, vagy az összes (mobil, otthoni, üzleti, készülék részlet) számládat
is befizetheted.
A bankkártyás fizetés a SimplePay fizetési rendszer segítségével működik.
Átirányítunk a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya és személyes
adataid megadásával vagy regisztrált SimplePay fiókkal végezhető el a fizetés.
A fizetés az alábbi típusú, kül- vagy belföldön kibocsátott bankkártyákkal
lehetséges:
MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express
Ha az előfizetői adatok
megegyeznek, és az új előfizetés is a már meglévő folyószámládra került, nincs
teendőd, a soron következő hónapban valamennyi előfizetés díjáról egy
elektronikus számlát kapsz.
Fontos információ, hogy több - otthoni és/vagy mobil - előfizetés esetén
javasoljuk, hogy Telekom fiókodhoz add hozzá az összes előfizetésed, mert
egyszerűen, egy felületen kezelheted otthoni és mobil számláidat a Telekom fiók
azonosítód (mobil hívószámod, e-mail-címed, vagy Facebook profilod) és a jelszó
megadása után.
A befizetett összegek
megérkezése és folyószámládra könyvelése függ a befizetés módjától:
- banki átutalás esetén a számlán szereplő átutaláshoz szükséges adatok
megadása esetén a terhelést követő munkanapon megtörténik a könyvelés, hiányos
vagy pontatlan adatok esetén a rögzítés ideje növekedhet,
- bankkártyás fizetéssel (Telekom alkalmazás, Online ügyfélszolgálat) azonnal
megérkezik a folyószámládra,
- csoportos beszedési megbízás esetén 1-5 munkanap alatt történik meg a könyvelés,
- postai befizetési megbízás ( fehér csekk) esetében a könyvelés általában 3-5
munkanapot vesz igénybe,
- Díjneten történő fizetés esetében a könyvelés általában 2-4 munkanapot vesz
igénybe,
- ha a kijelölt postákon, személyesen fizeted be számláidat, akkor a postai
befizetések azonnal lekönyvelésre kerülnek a folyószámládon.