Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

ROUTER ÉS MODEM KÉSZÜLÉKEK függetlenítése

Az modem és router készüléked függetlenítéséhez szükséges lépéseket itt találhatod.

Gyártótól függetlenül alkalmazhatod az alábbi lépéseket

  • Ha vezetékes internettel rendelkezel, akkor az Ethernet-kábelt húzd ki a számítógépből, laptopból.
  • Helyezd be az eszközbe az "idegen" SIM-kártyát és csatlakoztasd a routert/modemet a számítógéphez.
  • Írd be a böngésző címsorába a modem/router használati útmutatójában megadott IP-címet (pl. HUAWEI E5577C 4G-képes router esetén http://192.168.8.1), majd lépj be az eszköz adminisztrációs felületére.
  • Kövesd a felugró ablak utasításait, és add meg a feloldó kódot.

Maximum 5 beviteli lehetőség van, utána nem tudjuk nyitni a készüléket, ezért 3 hibás próbálkozás után egyeztetés szükséges!