Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

IOS-ES KÉSZÜLÉKEK

Az iOS operációs rendszerű Telekomos iPhone-ok esetén az alábbiakat kell tenned.

Milyen típusú készülékeknél alkalmazhatod?

Minden iPhone készüléknél.

A függetlenítéshez kövesd az alábbi lépéseket

Amennyiben már rendelkezel egy másik szolgáltató SIM-kártyájával

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal vagy az iCloudba.
  • Vedd ki a SIM-kártyát, majd helyezd be a másik szolgáltató SIM-kártyáját.
  • Végezd el újra az iPhone aktiválását (ehhez internetkapcsolatra lesz szükséged).

Amennyiben nincs meg másik szolgáltatótól SIM-kártyád, vagy a fenti folyamat nem segített

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal, vagy az iCloudba.
  • Végezz egy teljes visszaállítást a készüléken.
  • A folyamat végén töltsd vissza az adatokat a biztonsági mentésből.