Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

IOS-ES KÉSZÜLÉKEK

Az iOS operációs rendszerű Telekomos iPhone-ok esetén az alábbiakat kell tenned.

Milyen típusú készülékeknél alkalmazhatod?

Minden iPhone készüléknél.

A függetlenítéshez kövesd az alábbi lépéseket

Amennyiben már rendelkezel egy másik szolgáltató SIM-kártyájával

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal vagy az iCloudba.
  • Vedd ki a SIM-kártyát, majd helyezd be a másik szolgáltató SIM-kártyáját.
  • Végezd el újra az iPhone aktiválását (ehhez internetkapcsolatra lesz szükséged).

Amennyiben nincs meg másik szolgáltatótól SIM-kártyád, vagy a fenti folyamat nem segített

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal, vagy az iCloudba.
  • Végezz egy teljes visszaállítást a készüléken.
  • A folyamat végén töltsd vissza az adatokat a biztonsági mentésből.