2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

IOS-ES KÉSZÜLÉKEK

Az iOS operációs rendszerű Telekomos iPhone-ok esetén az alábbiakat kell tenned.

Milyen típusú készülékeknél alkalmazhatod?

Minden iPhone készüléknél.

A függetlenítéshez kövesd az alábbi lépéseket

Amennyiben már rendelkezel egy másik szolgáltató SIM-kártyájával

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal vagy az iCloudba.
  • Vedd ki a SIM-kártyát, majd helyezd be a másik szolgáltató SIM-kártyáját.
  • Végezd el újra az iPhone aktiválását (ehhez internetkapcsolatra lesz szükséged).

Amennyiben nincs meg másik szolgáltatótól SIM-kártyád, vagy a fenti folyamat nem segített

  • Készíts biztonsági másolatot a készülékről iTunes-szal, vagy az iCloudba.
  • Végezz egy teljes visszaállítást a készüléken.
  • A folyamat végén töltsd vissza az adatokat a biztonsági mentésből.