HOZD ÁT VEZETÉKES SZÁMODAT A TELEKOMHOZ!

Válaszd a Telekomot, hozd át meglévő hívószámodat, válassz hozzá internetet és tévé-előfizetést is, így még kedvezőbb havi díjad lehet.

uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a szerződést.

Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.

Kérd a telefonszolgáltatást nettel és tv-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatokkal szolgálhatunk.

A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.

A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk mobilszámodon.

Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.

Ha szükséges, a korábbi vezetékeket digitális vezetékekre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is beüzemeljük. Ennek időpontját telefonon egyeztetjük veled.

A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.

Bezárás

Tisztelt ügyfelünk!

Tájékoztatunk, hogy a számhordozás kezdeményezésére technikai okok miatt átmenetileg csak üzleteinkben van lehetőség. Türelmedet és megértésedet ezúton is köszönjük!

uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a szerződést.

Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.

Kérd a telefonszolgáltatást nettel és tv-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatokkal szolgálhatunk.

A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.

A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk mobilszámodon.

Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.

Ha szükséges, a korábbi vezetékeket digitális vezetékekre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is beüzemeljük. Ennek időpontját telefonon egyeztetjük veled.

A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

uzletben_atkoto.png

Foglalj időpontot üzletünkbe!

Igényeld a számhordozást kényelmesen, sorban állás nélkül.