Hozd át vezetékes számodat a Telekomhoz – Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Hozd át vezetékes számodat a Telekomhoz!

Válaszd a Telekomot, hozd át meglévő hívószámodat, válassz hozzá internetet és tévé-előfizetést is, így még kedvezőbb havi díjad lehet.

Intézd online, egyszerűen!

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Mit kell tenned?

Töltsd le formanyomtatványunkat innen!

Töltsd ki!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Mi fog történni ezután?

  • Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
  • Az igényt abban az esetben tudjuk 2 munkanapon belül teljesíteni, ha a megrendelés nem igényel helyszíni telepítést, azaz már van bekötött vonalad. Minden más esetben időpontot egyeztetünk veled a létesítés időpontjáról (15 napon belül)
  • Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.

A szám hordozása díjmentes, azonban a vonal létesítéséért mindenkor az adott területen érvényes aktuális akciós vagy az Általános szerződési feltételek (3/b. melléklet) szerinti belépési díjat kell megfizetned.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Ha felhívod a 1414-et

Tájlkoztatunk a folyamatról és kiküldjük a formanyomtatványt, amit akár innen is letölthetsz!

Töltsd ki a nyomtatványt!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a szerződést.

Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.

Kérd a telefonszolgáltatást nettel és tv-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatokkal szolgálhatunk.

A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.

A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk mobilszámodon.

Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.

Ha szükséges, a korábbi vezetékeket digitális vezetékekre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is beüzemeljük. Ennek időpontját telefonon egyeztetjük veled.

A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

  • Intézd online, egyszerűen!
  • Telefonos ügyfélszolgálatunkon

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Mit kell tenned?

Töltsd le formanyomtatványunkat innen!

Töltsd ki!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Mi fog történni ezután?

  • Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
  • Az igényt abban az esetben tudjuk 2 munkanapon belül teljesíteni, ha a megrendelés nem igényel helyszíni telepítést, azaz már van bekötött vonalad. Minden más esetben időpontot egyeztetünk veled a létesítés időpontjáról (15 napon belül)
  • Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.

A szám hordozása díjmentes, azonban a vonal létesítéséért mindenkor az adott területen érvényes aktuális akciós vagy az Általános szerződési feltételek (3/b. melléklet) szerinti belépési díjat kell megfizetned.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Ha felhívod a 1414-et

Tájlkoztatunk a folyamatról és kiküldjük a formanyomtatványt, amit akár innen is letölthetsz!

Töltsd ki a nyomtatványt!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a szerződést.

Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.

Kérd a telefonszolgáltatást nettel és tv-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatokkal szolgálhatunk.

A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.

A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk mobilszámodon.

Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.

Ha szükséges, a korábbi vezetékeket digitális vezetékekre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is beüzemeljük. Ennek időpontját telefonon egyeztetjük veled.

A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

Gyakori kérdések

Számhordozás vezetékes előfizetés esetén
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek