TÁVSEGÍTSÉG

A távsegítő alkalmazással interneten, biztonságos távoli asztali kapcsolat mellett segítünk szolgáltatásaid beállításában, technikai problémád megoldásában.

A segítségnyújtás folyamat

log-pic-01.png

Az alkalmazás letöltését követően megkezdődhet az online támogatás.

log-pic-02.png

A folyamat során a technikus a számítógépen teljes hozzáféréssel rendelkezik.

Rescue LogMeIn szoftver letöltése

6 jegyű kód megadása:

Figyelem!

Esetenként előfordulhat, hogy egyes beavatkozásokhoz kollégánk hozzáférését engedélyezned szükséges az „Igen” vagy „Elfogad” gomb választásával.

A távsegítség alkalmazást számítógépedre/laptopodra vagy mobilkészülékedre is telepítheted.

Számítógépen/Laptopon: Windows+Explorer

  1.   A 6 jegyből álló kódot kollégánk adja meg, azt kérjük, írd be a fenti üres mezőbe.
  2.  Ezt követően kattints a „LETÖLTÉS MEGKEZDÉSE” feliratú gombra.
  3.  A felugró, kisalkalmazás letöltésére vonatkozó kérdésnél válaszd a „Futtatás”-t. A letöltés 15-30 másodpercet vesz igénybe.
  4.  A folytatáshoz ismét kattints a „Futtatás”-ra.
  5.  Kollégánk hamarosan segítségedre lesz.

Számítógépen/Laptopon: Windows+Firefox

  1.  A 6 jegyből álló kódot kollégánk adja meg, azt kérjük, írd be a fenti üres mezőbe.
  2.  Ezt követően kattints a „FÁJL MENTÉSE” feliratú gombra.
  3.  A letöltés ablakban a Support-LogMeInRescue.exe-re kattints duplán.
  4.  Kattints a „Futtatható fájl megnyitása”-ra.
  5.  A „Szeretnéd futtatni a fájlt?” kérdésre válaszd a „Futtatás”-t.
  6.  Kollégánk hamarosan segítségedre lesz.

Andoridos mobiltelefon

  1.  A Google Play-en keresd a LogMeIn Rescue + Mobile for Android applikációt.
  2.  Telepítsd az alkalmazást
  3.  A beleegyezésedet kérő oldalt fogadd el és megkezdődik a telepítés.
  4.  Nyisd meg a LogMeIn Rescue + Mobile for Android appot.
  5.  Válaszd a Továbblépést! Egyes készülékeknél szükséges lehet egy kiegészítő app letöltésére a Google Playből. Ha erre vonatkozó értesítés jelenik meg, válaszd a Folytatást majd Telepítést válassz.
  6.  Kollégánk rendelkezésedre bocsájtja a 6-jegyű kódot, amit írj be a szabad mezőbe, majd bökj az OK-ra.
  7.  Fogadd el a Felhasználási feltételeket.

iOS operációs rendszerű mobiltelefon

  1.   Az App Store-ban keresd a LogMeIn Rescue + Mobile for iOS app-ot.
  2.  Töltsd le az alkalmazást.
  3.  A letöltés végén válaszd a Megnyitás-t.
  4.  Egy értesítő képernyő jelenhet meg, ez esetben nyomj a Folytatás-ra.
  5.  Kollégánk rendelkezésedre bocsájtja a 6-jegyű kódot, amit írj be a szabad mezőbe, majd bökj az OK-ra.
  6.  Fogadd el a Felhasználási feltételek-et.
  7.  Az alkalmazás futása esetén várd meg, míg kollégánk segítségedre lesz.

Számítógépen/Laptopon: Windows+Explorer

  1.   A 6 jegyből álló kódot kollégánk adja meg, azt kérjük, írd be a fenti üres mezőbe.
  2.  Ezt követően kattints a „LETÖLTÉS MEGKEZDÉSE” feliratú gombra.
  3.  A felugró, kisalkalmazás letöltésére vonatkozó kérdésnél válaszd a „Futtatás”-t. A letöltés 15-30 másodpercet vesz igénybe.
  4.  A folytatáshoz ismét kattints a „Futtatás”-ra.
  5.  Kollégánk hamarosan segítségedre lesz.

Számítógépen/Laptopon: Windows+Firefox

  1.  A 6 jegyből álló kódot kollégánk adja meg, azt kérjük, írd be a fenti üres mezőbe.
  2.  Ezt követően kattints a „FÁJL MENTÉSE” feliratú gombra.
  3.  A letöltés ablakban a Support-LogMeInRescue.exe-re kattints duplán.
  4.  Kattints a „Futtatható fájl megnyitása”-ra.
  5.  A „Szeretnéd futtatni a fájlt?” kérdésre válaszd a „Futtatás”-t.
  6.  Kollégánk hamarosan segítségedre lesz.

Figyelem!

Amennyiben a mobiltelefon nem Wi-Fi-n kapcsolódik a hálózathoz, úgy a letöltések alkalmával adatforgalmat generálhat.

A távsegítség alkalmazásról bővebben ide kattintva olvashatsz.