Elektronikus számla

M10-valts-e-szamlara.svg
Otthonról elintézhető

Otthonról elintézhető

Felejtetted már el valaha befizetni a számlád, vagy volt olyan, hogy nem találtad? Az elektronikus számlát otthonról, online kényelmesen áttekintheted és kiegyenlítheted.

Egyszerű

Egyszerű

Számláid kényelmesen, egyszerűen és gyorsan online kiegyenlítheted bankkártyával.

Elektronikus számla bekapcsolása néhány egyszerű lépésben a Telekom alkalmazásban

Kép leírása: Lépj be a Telekom alkalmazásba

Lépj be a Telekom alkalmazásba.

Ha még nincs letöltve, itt letöltheted.

Kép leírása: Válaszd a Számlák és fizetés pontot

Válaszd a menüben a "Pénzügyek" menüpontot.

Kép leírása: Kattints az elektronikus számla beállításra

Kattints az elektronikus számla beállításra.

Kép leírása: Add meg e-mail címed

Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.

Bekapcsolás néhány egyszerű lépésben a telekom.hu oldalon

Kép leírása: Lépj be a Telekom alkalmazásba

Jelentkezz be Telekom fiókodba és válaszd ki a Számlák menüpontot.

Ha még nincs Telekom fiókod, itt létrehozhatod.

Kép leírása: Görgess le

Görgess le az "Elektronikus számla beállításai" részhez.

Kép leírása: Aktiválom

A megfelelő szolgáltatásnál kattints az "Aktiválom" gombra.

Kép leírása: e-mail-cím

Add meg az e-mail-címedet, amire szeretnéd kapni az értesítéseket az aktuális számláidról.

Elektronikus számlafizetési módok

csekk

Csekk és az elektronikus fizetés

Ha csekket kapok, akkor is fizethetem elektronikusan a számlát?

Igen. Számláid függetlenül attól, hogy papír alapú értesítést kapsz-e vagy sem, akkor is van lehetőség azt elektronikusan, online kifizetni. A fizetési lehetőségekről részletes tájékoztatást az elektronikus számla fizetési módoknál olvashatsz.

Ha csekkes fizetéssel rendelkezem, meg tudom tekinteni a számlákat online?

Igen. A Telekom alkalmazásban és a telekom.hu oldalon az online ügyfélszolgálati felületünkre történő belépést követően is van lehetőség a számláid megtekintésére.

csekk

Csak a saját nevemen lévő szolgáltatásokat kezelhetem online?

Nem. Telekom fiókodhoz hozzáadhatod akár rokonaid, ismerőseid mobil vagy otthoni szolgáltatásait is, így lehetőség van azok online kezelésére, mint például a számlák megtekintése és kiegyenlítése. Előfizetés csatolásának módjáról, feltételeiről itt olvashatsz.

Bejelentkeztél, de nem látod ott az előfizetésed, melynek a számláját szeretnéd kifizetni?

Ez akkor fordulhat elő, ha az az előfizetés nincs hozzáadva a Telekom fiókodhoz. Ezt nagyon egyszerűen megoldhatod, mindössze arra van szükség, hogy azt az előfizetést, melynek számláit szeretnéd rendezni, online kezelni, add hozzá a fiókodhoz. Bővebb információt az előfizetés hozzáadásáról itt olvashatsz. Ezt követően már tudsz ügyet intézni.

eszamla-ikon.svg

Pénzt is spórolhatsz, nemcsak időt az e-pack kedvezménnyel!

Ha elektronikus számlára váltasz és azt online befizeted határidőre, kedvezményt biztosítunk, spórolj 12 hónap alatt 9600 Ft-ot!

Töltsd le és használd a Telekom alkalmazást!

Keresd folyamatosan megújuló ajánlatainkat,
kuponjainkat a Telekom alkalmazásan!

Töltsd le ingyenesen a Telekom alkalmazást:
> Google Play-ből vagy,
> AppStore-ból