Elektronikus számla

Otthonról is elintézhető

Otthonról elintézhető

Személyes jelenlét, találkozás nélkül, díjmentesen, otthonról átválthatsz elektronikus számlára.

Gondoskodás

Gondoskodás

Segíts azoknak, akiknek nincs módja az online lehetőségeket használni.

Egyszerű

Egyszerű

Számláid kényelmesen, egyszerűen és gyorsan online kiegyenlítheted bankkártyával.

Elektronikus számla bekapcsolása

Bekapcsolás néhány egyszerű lépésben a Telekom alkalmazásban

Kép leírása: Lépj be a Telekom alkalmazásba

Lépj be a Telekom alkalmazásba.

Ha még nincs, itt letöltheted.

Kép leírása: Válaszd a Számlák és fizetés pontot

Válaszd a menüben a Számlák és fizetés pontot.

Kép leírása: Kattints az elektronikus számla beállításra

Kattints az elektronikus számla beállításra.

Kép leírása: Add meg e-mail címed

Add meg e-mail címedet, ahová az értesítést küldhetjük számláiddal kapcsolatban.

Bekapcsolás néhány egyszerű lépésben a Telekom.hu oldalon

Jelentkezz be és válaszd ki a Számlák menüpontot.

Ha még nincs Telekom fiókod, itt létrehozhatod.

Kattints a Számlázási beállításokra.

A Számlázási szolgáltatások és beállításoknál kattints az elektronikus számla bekapcsolásra.

Add meg e-mail címed, melyre az értesítéseket fogjuk küldeni számláidról.

Elektronikus számla fizetési módok

Csekk és az elektronikus fizetés

Ha csekket kapok, akkor is fizethetem elektronikusan a számlát?

Igen. Számláid függetlenül attól, hogy papír alapú értesítést kapsz-e vagy sem, akkor is van lehetőség azt elektronikusan, online kifizetni. A fizetési lehetőségekről részletes tájékoztatást az elektronikus számla fizetési módoknál olvashatsz.

Ha csekkes fizetéssel rendelkezem, meg tudom tekinteni a számlákat online?

Igen. A Telekom alkalmazásban és a Telekom.hu oldalon az online ügyfélszolgálati felületünkre történő belépést követően is van lehetőség a számláid megtekintésére.

Csak a saját nevemen lévő szolgáltatásokat kezelhetem online?

Nem. Telekom fiókodhoz hozzáadhatod akár rokonaid, ismerőseid mobil vagy otthoni szolgáltatásait is, így lehetőség van azok online kezelésére, mint például a számlák megtekintése és kiegyenlítése. Előfizetés csatolásának módjáról, feltételeiről itt olvashatsz.

Bejelentkeztél, de nem látod ott az előfizetésed, melynek a számláját szeretnéd kifizetni?

Ez akkor fordulhat elő, ha az az előfizetés nincs hozzáadva a Telekom fiókodhoz. Ezt nagyon egyszerűen megoldhatod, mindössze arra van szükség, hogy azt az előfizetést, melynek számláit szeretnéd rendezni, online kezelni, add hozzá a fiókodhoz. Bővebb információt az előfizetés hozzáadásáról itt olvashatsz. Ezt követően már tudsz ügyet intézni.

Spórolj e-Pack kedvezménnyel! Intézd a számlafizetést elektronikusan otthonról!

Válts elektronikus számlára, számláid fizesd elektronikusan határidőre és spórolj 12 hónap alatt 7200Ft-ot!