Elektronikus számla

  • Nem kell a papír csekket lefűzögetni
  • Nincs sorban állás
  • Díjmentes

Válts elektronikus számlára, és kezeld számláidat kényelmesen, biztonságosan és egyszerűen!

Az elektronikus számla elektronikus formában kiállított hiteles számla, ami a Telekom előfizetéseim menüpontban megtekinthető és letölthető. A szolgáltatás használata díjmentes, megrendelése után nem küldünk postán több papír alapú számlát és sárga csekket.

Miért jó választás az elektronikus számla?

Elektronikus számla
  • nem kell a papír csekket lefűzögetned
  • nincs sorban állás
  • díjmentes
  • könnyen elérhető
  • teljes mértékben egyenértékű a papír számlával
  • befizetésed azonnal megtérül
  • biztonságos

Hogyan igényelheted?

Hozd létre Telekom fiókodat, és regisztráld hozzá szolgáltatásaidat, így az elektronikus számlát bármikor könnyedén kiválaszthatod weboldalunkon.

1

Nincs Telekom fiókod? Lépj be a Belépek menüpontba!

  • Otthoni előfizetőként (TV, internet, telefon): ügyfél azonosítóval és jelszóval.
  • Mobil előfizetőként: telefonszámmal és jelszóval.
  • Ha elfelejtetted volna jelszavad, a szerződéskötéskor megadott e-mail cím segítségével új jelszót készíthetsz. Ha nem adtál meg e-mail címet, vagy nem emlékszel, melyik e-mail címed adtad meg, akkor díjmentes SMS-ben újat küldünk. Az SMS-ben küldött jelszó csak korlátozott belépést biztosít, a jelszó kérése után postai úton küldünk egy aktiváló kódot, aminek segítségével teljes értékű jelszót hozhatsz létre. Az így létrehozott jelszavaddal már igényelni tudod elektronikus számládat.
2

Kattints a Számlák menüpontra!

Az elektronikus számlát a Számlák menüpontban az Elektronikus számla linkre kattintva tudod megigényelni. A szolgáltatás igénylése és használata teljesen díjmentes.

3

Add meg e-mail-címed!

A továbbiakban az itt megadott e-mail-címre fogjuk elküldeni az értesítést az elektronikus számlák elkészültéről, nem kell többet papír alapú számlákkal bajlódnod. A számlát Telekom előfizetéseimbe belépve tudja megtekinteni.

A szolgáltatás megrendelésével a számlafizetési mód készpénzfizetési megbízásról (sárga csekk) automatikusan banki átutalásra változik. A már beállított csoportos beszedési megbízás feltételei nem változnak.

A megrendelést követő számlazáráskor számláidat már csak elektronikusan állítjuk ki, papír alapú számlát nem küldünk.

Hogyan fizetheted be az elektronikus számládat?

  • a telekom.hu oldalon, online ügyfélszolgálatunkon
  • a Telekom mobilalkalmazáson keresztül
  • banki átutalással
  • csoportos beszedési megbízással
  • a Díjnet felületén

Felhívjuk figyelmedet, hogy a számla Telekom üzletekben vagy postán történő kiegyenlítése nem minősül elektronikus fizetésnek.

Mit kell tudni az e-számla lemondásáról?

Amennyiben mégsem szeretnéd igénybe venni elektronikus számla szolgáltatásunkat, feltétlenül olvasd el az alábbiakat.

Lemondás esetén a fizetési mód banki átutalás marad. Amennyiben újra csekken szeretnéd befizetni számlájádat, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunkon (a 1430-as telefonszámon vagy Telekom üzleteink valamelyikében).

Rendeld meg online!