Elektronikus számla

Válts elektronikus számlára, és kezeld számláidat kényelmesen, biztonságosan és egyszerűen!

Rendeld meg online!

Otthoni és mobil ügyfeleink - számlaformátumtól függetlenül - egyaránt megtekinthetik és befizethetik számláikat az online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban.

Miért érdemes mégis elektronikus számlára váltanod?

  • Nem kell megvárnod a postán érkező számlát a befizetéshez.
  • Az elkészüléséről e-mail értesítést küldünk a regisztrált postafiókodba.
  • A megtekintéséhez be kell jelentkezned, azaz a személyes adataid, hívásaid listája nem kerülhetnek illetéktelen személyek birtokába.
  • 5 évre visszamenőleg megtekintheted. De le is mentheted a saját gépedre vagy akár felhőbe.
  • Kis helyen is elfér. Nem kell a papírszámlákat gyűjtögetned, majd évek múlva a megsemmisítésükről gondoskodnod, vagyis a személyes adataid biztonságban maradnak.
  • A nap 24 órájában bárhol megtekintheted, és néhány kattintással befizetheted.
  • Elkerülheted a késedelmes fizetést, a fizetési felszólítást és azok díjait.
  • Hiteles, melyet a digitális aláírás és az időbélyeg garantál, vagyis a papírszámlával teljesen egyenértékű.
  • Elektronikus formában (adathordozóra lementve) felhasználhatod ügyeid intézésére (pl. bankoknál vagy a NAV-nál).
  • A szolgáltatás igénybe vétele és használata díjmentes.
  • Környezetbarát és időtakarékos - nem használunk fel papírt, a szállításhoz üzemanyagot és neked sem kell a postán sorban állnod.
  • Persze, ha szeretnéd, kinyomtathatod, de vedd figyelembe, hogy nyomtatott formátumban már nem alkalmas ügyintézésre.
  • Mobil előfizetésed havi díját is csökkentheted, mert igénybe veheted az e-Pack kedvezményt.
  • A befizetést intézheted - az online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban - bankkártyával, regisztrált bankkártyával (Telekom Gyorsfizetés), csoportos beszedési megbízással, eseti átutalással.

Hogyan igényelheted?

Már van Telekom fiókod? Kattints a Belépés menüpontra és lépj be:

  • E-mail-címeddel és jelszavaddal
  • Facebook profiloddal

Nincs Telekom fiókod? Lépj be a Belépek menüpontba!

  • Otthoni előfizetőként (tv, internet, telefon): MT ügyfél-azonosítóval
  • Mobil előfizetőként: telefonszámmal

Belépés után hozd létre a Telekom fiókod, add hozzá mobil és otthoni előfizetéseid, hogy a jövőben együtt kezelhesd otthoni és mobil számláid.

Kattints a Számlák menüpontra!

Az elektronikus számla aktiválásához a Számlák menüpontban válaszd a „Számlázási beállításokat”, majd a „Számlázási szolgáltatások és beállításoknál” válaszd az Elektronikus számlát. A szolgáltatás megrendelése és használata teljesen díjmentes.

Add meg e-mail-címed!

Az itt megadott e-mail-címedre fogjuk küldeni az értesítéseket az elektronikus számlák elkészültéről és többé nem kell bajlódnod a papír alapú számlákkal.

A szolgáltatás megrendelésével a számlafizetési mód készpénzfizetési megbízásról (sárga csekk) automatikusan banki átutalásra változik. Ha eddig csoportos beszedési megbízással egyenlítetted ki a számláidat, annak feltételei nem változnak.

A megrendelést követő számlazárástól a számláidat már csak elektronikusan állítjuk ki, nem küldünk papír alapú számlát.

Hol és hogyan fizetheted be az elektronikus számládat?

  • a telekom.hu oldalon, online ügyfélszolgálati felületünkre belépve
  • a Telekom mobilalkalmazásban
  • bankkártyával vagy regisztrált bankkártyával (Telekom Gyorsfizetés)
  • banki átutalással
  • csoportos beszedési megbízással
  • a Díjnet felületén

Felhívjuk figyelmedet, hogy a számla Telekom üzletekben vagy postán történő kiegyenlítése még bankkártyás fizetés esetén sem minősül elektronikus fizetésnek.

Mit kell tudni az e-számla lemondásáról?

Amennyiben mégsem szeretnéd igénybe venni elektronikus számla szolgáltatásunkat, feltétlenül olvasd el az alábbiakat:

  • lemondás esetén a fizetési mód banki átutalás marad;
  • amennyiben újra csekken szeretnéd befizetni számládat, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon (a 1414-es telefonszámunkon vagy Telekom üzleteink valamelyikében).