Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

Csoportos beszedési megbízás

Mire jó a Csoportos beszedési megbízás?

A Csoportos beszedési megbízás rugalmas és egyszerű megoldás, melynek nagy előnye, hogy nem kell a naptáradat figyelned: mindig időben, a határidők figyelembevételével egyenlítheted ki számláidat. Ehhez mindössze egy alkalommal kell megbízást adnod a Magyar Telekomnak, hogy a bankszámládról havonta levonja az aktuálisan fizetendő összeget, és ezt követően visszavonásig él a beszedési megbízás.

Hogyan igényelhetem a Csoportos beszedési megbízást?

A Csoportos beszedési megbízás egy nyomtatvány kitöltésével többféle úton igényelheted. A Csoportos beszedési megbízási nyomtatvány kitöltéséhez szükséged lesz a „Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél (Folyószámlaszám)”-ra, melyet a havi számla első lapján, a baloldalon találsz meg.

Otthoni előfizetés esetéban a folyószámla száma 9 karakterből áll, mobil előfizetés esetén pedig a folyószámla száma 7 karakterből áll.

A letölthető nyomtatványokon már előre kitöltöttük a jogosult (vagyis a Magyar Telekom Nyrt.) adatait. Neked - a személyes és banki adatokon túl - csak a „Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél (Folyószámlaszám)”-ot szükséges beírnod, amit a számlán találsz meg.

A kitöltött nyomtatványt

  • elviheted számlavezető bankodhoz, ahol kezdeményezheted a csoportos beszedési megbízást, vagy
  • valamely Telekom üzletünkben átadhatod munkatársunknak, és mi eljuttatjuk a bankodhoz,
  • illetve elküldheted nekünk a következő postázási címre:

    Magyar Telekom Nyrt.
    Gazdasági Vezérigazgató-helyettes ir.ter.
    H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
  • A két utolsó esetben mi kezdeményezzük a csoportos beszedési megbízás elindítását.

A Csoportos beszedési megbízás intézésére a nyomtatvány beérkezését követően kerülhet sor, ebben az esetben a fizetési mód átállítása kb. 2-3 hetet vesz igénybe. Az új fizetési módot akkor tudjuk a leggyorsabban beállítani, ha a megbízást közvetlenül számlavezető bankodnál kezdeményezed (a legtöbb esetben akár netbankon keresztül is). A nyomtatvány alkalmas új Csoportos beszedési megbízás létesítésére, valamint meglévő megbízás megszüntetésére, módosításra, illetve az értékhatár megadására.

Reméljük, sikerül felkeltenünk érdeklődésedet és hamarosan téged is elégedett ügyfeleink között köszönthetünk!