Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Mobil szolgáltatások SZÁMLAISMERTETŐje

Videós útmutatóink segítségével jobban megismerheted számláinkat:

Gyakori számlázási kérdések

Kérdések-válaszok a mobilszámlák kapcsán

Kérdések-válaszok a mobilszámlák kapcsán

Részletek
Kérdések-válaszok az otthoni számlák kapcsán

Kérdések-válaszok az otthoni számlák kapcsán

Részletek
Mi az e-Pack kedvezmény?

Mi az e-Pack kedvezmény?

Részletek
Mit lehet tudni az elektronikus számláról?

Mit lehet tudni az elektronikus számláról?

Részletek