Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Telekom szolgáltatások számlamagyarázó

Telekom lakossági szolgáltatások

Telekom számla esetén egy közös számlán jelenítjük meg az erre vonatkozóan megkötött, Telekom számla szerződés feltételeinek megfelelően Telekom otthoni és mobil szolgáltatásairól szóló havi díjakat, kedvezményeket és egyéb szolgáltatásaihoz kapcsolódó díjakat.

A Telekom szolgáltatások számládon való könnyebb eligazodás érdekében összeállítottunk egy ismertetőt a számládon szereplő legfontosabb adatokról.

Számláidat elektronikusan is befizetheted sorban állás nélkül: weboldalunkon, csoportos beszedési megbízással vagy banki átutalással saját bankodból! Az illusztrációként szolgáló számlaképen az árak és a feltüntetett szolgáltatások tájékoztató jellegűek.

Segítség
  • A kiemelt részekre kattintva további információkhoz juthatsz a számla adott részletéről.
  • Mobilon húzd oldalra a számla képét a további részletek megtekintéséhez.
  • A magyarázó buborékok bezárásához kattints újra a színes területre vagy mozgasd el a kurzort.