edukáció

Szerepet kívánunk vállalni abban, hogy a lakosság és az ügyfeleink képzettebbek lehessenek. Célunk, hogy képzéseink révén a stratégiai időszak végére Magyarországon 100 000 embert érjünk el direkt vagy indirekt módon. Ezeket a képzéseket elsősorban két területre koncentráljuk: a digitális felzárkóztató programokra és az iparági utánpótlásra.

Teachtoday kezdeményezés

Felelős nagyvállalatként feladatunk, hogy segítséget nyújtsunk az internet biztonságos használatához. Arra törekszünk, hogy minden korosztály okosan és tudatosan éljen a digitális világ lehetőségeivel és megszűnjön az ország egyes területei között fennálló digitális szakadék. 2017 novemberében a vállalatcsoport többi tagjához hasonlóan a Magyar Telekom is csatlakozott a Deutsche Telekom Teachtoday nevű kezdeményezéséhez, ezáltal lehetőséget teremtve az edukációs tartalmak online, széles körben való terjesztésére.

Digitális híd

A Magyar Telekom 2004-ben indította útjára a Digitális Híd Kistelepüléseken és Digitális Híd Fest programokat, amelyek célja, hogy megismertessük az információs és kommunikációs technológia eredményeit és lehetőségeit azokon a területeken, ahol a digitális különbség jelen van, és idővel szakadékká mélyülhet. A program keretében több mint 200 esemény került megrendezésre.

Legyél te is informatikus! Program

Az iparági utánpótlás támogatására a Magyar Telekom 2015 novemberében elindította a Legyél Te is Informatikus! elnevezésű programot, amely során telekomos önkéntesek tartanak országszerte előadásokat az IT szakma rejtelmeiről középiskolás diákok számára, iskolai órák keretében. A program fennállása óta már több, mint 22 000 fiatalhoz jutott el.

Gyermekvédelem

A következő oldalon hasznos információkat találsz a gyermekvédelemmel, szűrőprogramokkal kapcsolatban, valamint biztonsági tippeket olvashatsz a tudatos tévézés, netezés és mobilhasználat témakörében.

DELFIN Díj

A Magyar Telekom 2008-ban azzal a céllal alapította meg a DELFIN Díjat, hogy elismerje és jutalmazza a fenntarthatósági szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtó beszállóit. A Díjat 2013-tól már nemcsak saját beszállítói között hirdeti meg a vállalat, hanem minden Magyarországon tevékenykedő vállalkozás vagy szervezet pályázhat az elismerésre.

Fenntarthatósági Kerekasztal

Az évente megrendezésre kerülő esemény célja, hogy vállalatcsoport felé irányuló elvárásokat, megvitassuk a felmerülő problémákat, valamint megfelelő hátteret biztosítsunk az együttgondolkodásra és egy fenntartható jövő építésében való együttműködésre, valamint bemutassuk fenntarthatósági céljainkat és eredményeinket érdekelt feleinknek.

A jövő telekomosai

A Magyar Telekom nemcsak iskolai környezetben járul hozzá a fiatalok képzéséhez, hanem gyakornoki programja és a Mobiltudós program által is. Kiemelten fontos számunkra, hogy elérjük az Y és Z generációs fiatal tehetségeket és lehetőséget biztosítsunk számukra arra, hogy megtanuljanak eligazodni egy nagyvállalatban, valamint hasznosítható szakmai tapasztalatot szerezzenek csapat- és projektszintű feladatok megoldásában. 

Fenntarthatósági Nap

2019-ben 12. alkalommal került megrendezésre a Fenntarthatósági Nap elnevezésű fesztiválkonferencia, ahol a szakmai szekcióbeszélgetések mellett interaktív kiállítók, kreatív pályázatok és díjátadó, valamint igazi fesztiválhangulatot adó afterparty várta az érdeklődőket.
Az idei évben rekordszámú, több mint 10 000 érdeklődő követte a nap programját a helyszínen az Akvárium Klubban, online vagy IP TV-n.