Fenntarthatósági stratégia 2008-2011 - Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Fenntarthatósági stratégia 2008-2011

A Magyar Telekom második Fenntarthatósági stratégiájának megvalósult célkitűzése az volt, hogy  addigi pozícióját megtartva a vállalat vezető fenntarthatósági szerepe váljon a munkatársak és az ügyfelek számára is láthatóvá. A stratégiát alakító legfontosabb tényezők voltak: hazai és nemzetközi szabályozások (Nemzeti Éghajlat-változási Stratégia, az EU klímavédelmi terve, Nemzeti Fenntartható Fejlődés Stratégia, az EU Fenntartható fejlődés stratégiája, a megújult Lisszaboni stratégia); az érdekelt felek (stakeholderek) igényei; globális és hazai problémák és trendek (klímaváltozás, digitális felzárkóztatás, különböző társadalmi problémák); iparági trendek és legjobb gyakorlatok.

A stratégia megvalósítása az alábbi fő irányvonalaknak megfelelően történt.

Felelős vállalatirányítás és kockázatmenedzsment:

Átlátható és elszámoltatható működés a megfelelőség, a korrupció elleni küzdelem és hatékony kockázatmenedzsment biztosítása mellett. További célként a megfelelőségi rendszer fejlesztését és a szállítóik környezeti és társadalmi értékelésének javítását tűztük ki.

Ügyfélkapcsolatok:

A Magyar Telekom törekvése, hogy ügyfelei is megismerjék a fenntartható fejlődés érdekében hozott erőfeszítéseit. Ennek során az elektronikus szolgáltatási és termékrendelési megoldások fejlesztésére és népszerűsítésére, valamint a fenntarthatósági teljesítmény észlelésének mérése is sor került.

A társadalom kommunikációs lehetőségeinek erősítése:

A Magyar Telekom számára fontos hogy a technológiai fejlődés követése mellett mindenki hozzáférjen az infokommunikációs eszközök nyújtotta előnyökhöz. A vállalatcsoport céljai közt szerepel a digitális felzárkóztatási programjainak folytatása és fejlesztése, fenntarthatósági szempontból speciális ICT szolgáltatások biztosítása, valamint a termékek fenntarthatósági hatásainak kommunikálása, az ügyfelek felelősségtudatának erősítése.

Környezeti hatás csökkentése:

A telekommunikációs termékek és szolgáltatások – amellett, hogy használatukkal nyersanyag és energia spórolható meg – is okoznak környezeti terhelést, melyet a vállalatcsoport sikerrel csökkentett. A kiemelt feladatok közé tartozott a klímaváltozás elleni küzdelem: 10%-os szén-dioxid-csökkentési célt tűzött ki a vállalat 2011-ig. A Magyar Telekom ügyfelei kibocsátás csökkentését is elő kívánja segíteni, miközben az alkalmazkodásban is segítséget nyújt.

Humánerőforrás-menedzsment:

„Az elkötelezett, önállóan kezdeményező szakemberek jelentik a Magyar Telekom Csoport üzleti eredményességének legfontosabb sikertényezőjét” (a Magyar Telekom humánerőforrás-jövőképe). Ennek szellemében a vállalatcsoport célja volt a stratégia megvalósítása során a humántőke további fejlesztése, tehetségek vonzása és megtartása, az esélyegyenlőség biztosítása, valamint a család–munkahely egyensúly megteremtése.

Bizalom és hitelesség fenntartása:

A társadalmi bizalom fenntartása érdekében minden vállalatnak átláthatóan és az elvárások figyelembevételével kell működnie. Ezért a Magyar Telekom a fenntarthatósági stratégiának megfelelően az elektromágneses terekkel kapcsolatos kommunikáció erősítésére, a gyermekek felnőtt-tartalomtól való védelmének fejlesztésére és a fontosabb fenntarthatósági kezdeményezésekhez való csatlakozásra, illetve ezek létrehozására törekedett.

Kiemelt prioritású témák:

A 34 témakör között hat kapott kiemelt szerepet:

  1. Fenntarthatósági szempontból speciális ICT termékek
  2. Digitális felzárkóztatási programok
  3. Termékek fenntarthatósági hatásainak kommunikálása
  4. Ambiciózus klímastratégia
  5. Elektromágneses terek
  6. Csatlakozás fenntarthatósági kulcskezdeményezésekhez, új kezdeményezések létrehozása, kommunikáció
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek