A #GreenMagenta keretében olyan témáknak szentelünk figyelmet, amelyek segítenek megóvni környezetünket és éghajlatunkat egyaránt, és olyan kérdésekkel foglalkozunk, amelyek arra adnak választ, hogy mit tudunk hatékonyan megváltoztatni, hogy megmentsük minden kapcsolatunk alapját számunkra és a jövő generációi számára.

Kép leírása: Üzlettér

Telekom üzlethálózat

A Telekomnál elkötelezetten teszünk azért, hogy üzleteink működését fenntartható megoldásokkal támogassuk, és ezzel olyan környezetet hozzunk létre, ahova ügyfeleink szívesen látogatnak.

Kép leírása: Mobildonor

Telekom zöld hálózat

Vállalkozásként teljes mértékben tudatában vagyunk bolygónk iránti felelősségünknek, hálózatunk nem csak kiváló, de zöld is.

2016-ban a Telekom zöld áramra váltott, így azóta ügyfeleink a zöld hálózatunkban szörfözhetnek.

Kép leírása: Mobildonor

Mobildonor program

Mobil donor keretében veled együtt segítünk a rászorulóknak belépni a digitális világba egy okoskészülékkel:

  • ezeket a készülékeket fel is újítjuk, és így visszavezetjük a készülékek körforgásába,
  • a már nem működőképes készülékek esetében újrahasznosítjuk az értékes nyersanyagokat.

Kép leírása: ExtraNet

ExtraNet Zöld 1 GB

Szeretnénk lehetőséget biztosítani ügyfeleink számára is, hogy aki velünk együtt fontosnak tartja a klímaváltozás elleni harcot, az választhasson olyan szolgáltatást, amely hozzájárul a klíma védelméhez.

Ezért hoztuk létre az ExtraNet Zöld 1 GB opciónkat 2019-ben. Az opciót választva 2021-ben továbbra is garantáltuk, hogy a felhasznált adatok továbbításához szükséges energiamennyiséggel megegyező energiát saját napelemes rendszerünkkel termeljük meg. 2022-ben az előző évekhez képest magasabb arányban választották az ügyfelek ezt a bővítő opciót az 1 GB-os lehetőségek közül.

Kép leírása: Race to Zero

Race to Zero kampány

Első és egyedüli magyar vállalatként jegyezte az UNFCC Race to Zero kampánya a Magyar Telekomot 2020-ban. A kampány célja, hogy az üzleti szféra, városok vagy akár közintézmények támogassák a Párizsi Megállapodás céljainak megvalósíthatóságát azáltal, hogy maguk is ezzel összhangban álló, önkéntesen vállalt kibocsátáscsökkentést hajtanak végre.

A kampány eredményeit a 2021-ben Glasgow-ban megtartott klímatárgyalásokon mutatták be azzal a céllal, hogy a Párizsi Megállapodást aláíró országok növeljék ambíciójukat, és tegyenek meg mindent, hogy a globális felmelegedést mérsékeljék. A Global Compacthoz való csatlakozásunkkal és a törekvő SBTi által elfogadott vállalásunknak köszönhetően kerültünk be a Race to Zeróba.
2022-ben további 9 magyar szereplője lett a kampánynak, a hazai nagyvállalatok közül azonban továbbra is csak a Magyar Telekom Nyrt. vesz részt benne.