Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.

Háromdimenziós mobil megjelenítés

innovacio_mobil_3d


A nem játék jellegű alkalmazások háromdimenziós mobil megjelenítése számos kérdést vet fel. Milyen jellegű alkalmazások használatát könnyíti meg a háromdimenziós megjelenítés? Mennyire elterjedt a háromdimenziós támogatás a mai mobil készülékeken?

A legnépszerűbb mobil platformok támogatják (iPhone, Android, Java ME, Symbian,) a háromdimenziós megjelenítést valamilyen API-n (Application Programming Interface) keresztül, amelynek a vizsgálata elengedhetetlen ilyen jellegű mobil alkalmazások fejlesztésekor.

A téma felöleli a 3D-s grafikus szabványok (OpenGL ES, M3G) és a 3D-s grafikus mobil eszközök tárgyalását. Ötleteket ad a 3D-s szkennerek, valamint a térszkennerek alkalmazásához. A térszkennerek gyakorlatilag egy pontból körbefényképezett vagy körbetapogatott világból igyekeznek rekonstruálni a 3D világot, míg a 3D szkennerek egyetlen tárgyat, tárgycsoportot járnak körbe, és az így szerzett információkból igyekeznek a 3D valóságot visszaállítani.