Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatás (pilot) - Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatás (pilot) - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatás (pilot)

Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatás

A Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatás (MIBS) pilot projekt célja a vonatkozó törvényi és iparági szabályozásoknak megfelelő, kiemelt biztonsági és adatvédelmi megoldásokkal rendelkező, professzionális szolgáltató központ induló (pilot) infrastruktúrájának kialakítása, ezáltal lehetővé téve az eddig biztosított különböző biztonsági szolgáltatások konszolidálását és egy rendszerből történő kiszolgálását.

A projekt konszolidálja és fókuszálja az eddig különböző formákban és konstrukciókban létező biztonsági szolgáltatásokat, új alapokra helyezi a szolgáltatási infrastruktúrát és a szolgáltatási modellt, ezáltal egy infrastruktúrából lehetőséget biztosít mind nagyszámú kisebb ügyfél költséghatékony, mind komoly követelményekkel rendelkező nagyobb ügyfelek kiszolgálására.

Az átalánydíjas Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltatások igénybevétele az ügyfél számára lehetőséget biztosít mindazon informatikai biztonsági tevékenységek szolgáltatásként történő igénybevételére, amelyek hatékony és megbízható végrehajtása speciális, magas szintű, naprakész informatikai biztonsági szaktudást és többéves szakmai tapasztalatot igényel, ezáltal lehetővé téve számára a működési költségeinek a csökkentését.

A projekt 2010 szeptembere óta nyilvános, jelenleg pilot fázisban működik.

Előnyök:

  • Az ügyfelek számára az informatikai biztonsági eszközök felügyeletével/üzemeltetésével kapcsolatos tevékenységek jelentősen leegyszerűsödnek, a biztonsági üzemeltetés hatékonysága nagymértékben növekszik, és a biztonsági incidensek kezelhetővé válnak.
  • Azáltal, hogy adott biztonsági eseményeket nagyon rövid időn belül észleli a rendszer, az eseményekre/incidensekre az ügyfél időben tud reagálni és nem csak napok múlva, ezáltal az ügyfél rendszerének biztonsági szintje jelentősen emelkedik és a biztonsági incidensekből eredő adatvesztés/rendszerleállás kockázata jelentősen csökken.
  • Az ügyfelek csökkenteni tudják a költségeiket a következő területeken: szakember létszám, oktatási költségek, túlóra/ügyeleti költségek, helpdesk költségek, eszköz költség/amortizáció, szabályozások kidolgozásának költségei.
  • Dedikált szolgáltatásmenedzser felelős az ügyféllel történő kapcsolattartásért és a meghatározott SLA szintek teljesüléséért.
  • Az ügyfél az amúgy is igen szűkös IT erőforrásokat az üzleti rendszereinek üzemeltetésére és a belső IT támogatás biztosítására fókuszálhatja.

 

A komplex szolgáltatáscsomag egyes szolgáltatásai modulárisan, az ügyfelek által az egyedi igényeiknek megfelelően választhatóak ki és kombinálhatóak. A dedikált szolgáltatási modell esetén a szolgáltatások biztosításához szükséges eszközök igény szerint elhelyezésre kerülhetnek mind az ügyfél, mind a Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltató központban. A későbbi megosztott szolgáltatási modell esetén a szükséges eszközöket minden esetben a Menedzselt Informatikai Biztonsági Szolgáltató központban helyezik el.

Aktualitás, újdonság

A szolgáltató központ induló (pilot) infrastruktúrája már üzemképes, és teszt jelleggel már jelenleg is biztosít szolgáltatásokat. A teljes körű kereskedelmi szolgáltatás az új infrastruktúra használatával tervezetten 2011 első negyedévében indul.

Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek