Fesztiválok, ahogy mi látjuk – a zenei szponzoráció szerepe a Telekom márka életében

Fejszák Judit marketing kommunikációs senior menedzser, a Telekom márkaaktivációs osztályán dolgozik, zenei szponzorációk, fesztiválok és Telekom Electronic Beats tartozik hozzá. A vele készített interjúból kiderül, egy nagyvállalat hogyan teszi sokak kiemelkedő nyári fesztivál pillanatait emlékezetessé.

Miért fontos a Telekomnak a zenés események szponzorációja?

Fesztiválmegjelenéseink elsődleges célja, minél több emberrel megismertetni, hogy a Telekom a közismert lakossági infokommunikációs szolgáltatásokon túl megannyi digitális megoldással szolgál a hétköznapokban. Ezért ott vagyunk Budapest legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén, a Budapest Parkban, a Telekom VOLT Fesztiválon, idén pedig a Strand Fesztiválon is. Ezen kívül támogatjuk a balatoni komp koncerteket is. A digitális eszközök hasznosságának bemutatása mellett fontos, hogy építsük a Telekom szórakoztató vállalat arcélét is.

Milyen eszközöket használtok egy-egy fesztiválon?

Elsősorban arra figyelünk, hogy egy fesztiválozót leginkább égető problémákra hozzunk megoldásokat a saját digitális szolgáltatásainkkal: megerősítjük 4G hálózatunkat, viszünk ingyenes wifit, többféle mobiltöltési lehetőségeket, valamint fontos, hogy aktivitásunkkal valamilyen élményt biztosítsunk. Célunk, hogy ott legyünk, segítsünk nekik, jobbá tegyük a fesztiválon eltöltött időt. Ezek mentén hozunk létre minden évben egy aktivitást, amihez egész nyáron nyúlhatunk.

Mi az a Magenta Vibe?

Az idei koncepciónk a tavalyiból indult ki: lépj ki a komfortzónádból, fedezz fel valami újat! Ennek eszközeként hoztuk létre a Magenta Vibe chatbotot. Ez az aktivitásunk nemcsak a fesztiválokat érinti, hanem az egész nyarat átszövi. Akik feliratkoznak erre, a már említett két fesztivál, és a nyár legjobb bulijairól, exkluzív élményeiről értesülhetnek első kézből. Különböző feladatokat teljesítve titkos bulikba is ellátogathatnak, ez a Magenta Vibe Konténerbuli: baráti társaságoknak adjuk oda a konténert egy exkluzív helyen (Kisoroszi Szigetcsúcs, Tihany privát stég) bekészítéssel, meglepetésvendéggel, látványos dekorációval. Ehhez mindössze a chatbot játék utasításait kell követni.

Hogyan épül fel a Telekom Electronic Beats?

A Telekom Electronic Beats a Deutsche Telekom díjnyertes nemzetközi zenei programja, amit 2000-ben indítottak el, számos területet ölel fel a zenétől kezdve a lifestyle-on a designon át a művészetig és a divatig, – fókuszban különböző digitális innovatív aktivitásokkal.

Idén indult el a Budapest SPOTS közös kezdeményezésünk, ami egy szakmai ajánlórendszer – gyűjti és auditálja azokat a helyeket, amik Budapest kulturális és közösségi pulzálását a mai formájában meghatározzák. Az ősz nagy durranása lesz idén is a következő Telekom Electronic Beats Fesztivál szeptember 19-21. között, ahol lifestyle market, klubkoncertek, mozivetítés, kerekasztalbeszélgetések várják az érdeklődőket.

Tippek és trükkök: Így jelentkezz hozzánk állásra

Informálni és inspirálni szeretnénk téged, hogy az álláskeresés ne egy bosszantó és magányos időtöltés legyen.

Elolvasom

Elolvasom a többi cikket is