[freemail] extra: kényelmi és fizetős szolgáltatásokkal bővül az ingyenes levelezőrendszer - Sajtóhírek - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóhírek

[freemail] extra: kényelmi és fizetős szolgáltatásokkal bővül az ingyenes levelezőrendszer

Budapest, 2003. augusztus 15.

Az eddig elérhető [freemail] szolgáltatások továbbra is térítésmentesen vehetők igénybe

Extra szolgáltatásokkal bővíti az Axelero Internet Magyarország legnépszerűbb ingyenes levelezési rendszerét, a [freemail]-t. A nagyobb tárhely és a kéretlen reklámok (spam) szűrése igény szerint, térítés ellenében vehető igénybe. A fizetős szolgáltatások bevezetése mellett az Axelero minden [freemail] felhasználó számára térítésmentesen felemeli a fogadható levelek méretét 5 MB-ra.

Noha a [freemail] népszerűsége, a postafiókok számának növekedése töretlen – július 31-én 1 358 107 db postafiók működött – egy online piackutatás szerint a szolgáltatás minőségével egyébként elégedett felhasználók szívesen megszabadulnának az ingyenes levelező rendszerekre jellemző korlátoktól. A legtöbben nagyobb tárhelyet szeretnének, illetve sokakat zavar a kéretlen, reklámokat tartalmazó levelek áradata. Ezért a [freemail] szolgáltatás, színvonalának emelése érdekében augusztus közepétől új, fizetős szolgáltatásokkal bővül, [freemail] extra néven.

A jövőben, ha valaki postafiókot nyit a [freemail]-en, lehetősége nyílik két új szolgáltatást is igénybe venni. Az egyik az alapértelmezett 5 Mbyte tárhely bővíthetősége 10 Mbyte-onként 3 hónapra bruttó 500 Ft-ért (a maximális tárhely-méret 55 Mbyte lehet). A másik a spam szűrés, amely 3 hónapra szintén bruttó 500 Ft-ba kerül. A szűrést végző szoftver minden levelet ellenőriz, és a reklámlevelekre, illetve a magánlevelekre utaló jeleket pontozza, majd az összpontszám alapján a felhasználó által meghatározott szűrési fokozat szerint kezeli a küldeményt. A fizetős szolgáltatások bevezetése mellett, szintén augusztus közepétől az Axelero minden [freemail] felhasználó számára térítésmentesen felemeli a fogadható levelek méretét 5 MB-ra.

Az extra szolgáltatásokra mindenki előfizethet, aki rendelkezik aktív [freemail] címmel. A szolgáltatásokat jelenleg Westel és Pannon kártyáról emelt díjas SMS formájában lehet megrendelni, a megrendelések után néhány perccel működésbe lépnek az előfizetett szolgáltatások. A szolgáltatások megrendeléséhez az Axelero telefonos ügyfélszolgálatot is biztosít.


A Freemailről röviden

A Freemailt 1997. novemberében a Soros Alapítvány, a Silicon Graphics Magyarország és a Matáv együttműködésével létrehozott C3 Kulturális és Kommunikációs Központ indította útjára. A C3 1999-es alapítvánnyá alakulása során a Freemail a Matávnet (az Axelero jogelődje) tulajdonába került és az [origo] portál részévé vált. A rendszer üzemeltetését továbbra is a C3 szakemberei végzik.

A szolgáltatás kezdetben mindössze egy - Linux-alapú - számítógépen futott, az első nagyobb műszaki változtatásra 1999 februárjában került sor, ekkor már hat gép szolgálta ki a levelezést. A növekvő igények és az ezzel párhuzamos fejlesztések után ma már 18 számítógép alkotja a [freemail] rendszerét, a gépek az Axelero Adatparkban kaptak helyet.
A Soros Alapítvány és a MATÁVnet között létrejött szerződés értelmében a [freemail] hosszú távon változatlan elérési módozatokkal (http, pop3 és dial-up pop3) és továbbra is ingyenes szolgáltatásként üzemel, folyamatos technikai és tartalmi fejlesztések mellett.
A rendszer folyamatosan fejlesztés alatt áll, a mindenkori felhasználószám és levélforgalom támasztotta igényeknek megfelelően. Jelenleg 1 358 107 db elő postafiók van, becslések szerint e mögött 750 307 felhasználó áll.
A [freemail] új arculatának bevezetésével egy időben egy sor régóta várt új kényelmi szolgáltatás is bevezetésre került. Ilyen a vírusszűrés, a levélkézbesítési szabályok (szűrők) megadásának lehetősége, a félig megírt levél elmentésének lehetősége, a levelek lemezre mentésének lehetősége, az egyes mappákban található levelek bármely paraméter (feladó, tárgy, méret, érkezés időpontja) szerinti sorba rendezésének lehetősége, valamint levélolvasottság-visszajelzés.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek