Az idén harmadik alkalommal rendezték meg a Reklámzabálók
Éjszakáját. A helyszíni SMS-szavazatok alapján az offline kategóriát a Matáv
"Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket verseny győztesei…" (Ritmus
díjcsomag) reklámja nyerte, amely a CREA ügynökség munkája.
Sajtóhírek
2003. 11. 27. 00:00:00
Budapest,
A Matáv immár másodszor nyerte el a Reklámzabálók
Éjszakáján megnyerhető közönségdíjat. Tavaly a Tudakozó "Mi a manó?!" című
filmjét, idén a Ritmus díjcsomag "A hogyan csökkentsük céges
telefonköltségeinket verseny győztesei..." filmjét érte ez a
megtiszteltetés.
A Reklámzabálók Éjszakáját először Franciaországban
rendezték meg. 1984-ben közel hetvenezer ember volt kíváncsi a show-ra, és egyre
több helyen szervezték meg szerte Európában is. 1993-ban 12.000 hűséges rajongó
vett részt a kétéjszakás párizsi rendezvényen, ezt követte egy Lengyelországot,
Görögországot, Kanadát és Ausztráliát érintő turné. Napjainkban öt kontinens
közel száz városában kerül megrendezésre a reklámok ünnepe.
Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság

Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon:
