Az
első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményeket ért el
a 2004. május 3-a óta T-Mobile márkenevet viselő piacvezető hazai
mobilcég. Az előfizetők száma, az árbevétel és EBITDA terén egyaránt
jól teljesítő vállalat tavaly év vége óta tovább növelte piaci
részesedését.
Sajtóhírek
2004. 08. 17. 00:00:00
Budapest,
A tarifák, készülékek terén mutatkozó erős verseny, valamint a végződtetési díjak csökkenése ellenére a vállalat első féléves árbevétele közel 5 százalékkal 126,9 milliárd forintra emelkedett, az EBITDA több mint 9 százalékkal 52,8 milliárd forintra nőtt. A gyors és sikeres márkaváltást lezáró T-Mobile Magyarország Rt. ügyfeleinek száma a januártól június végéig terjedő időszakban közel 150 ezerrel nőtt, piaci részesedése június végén elérte a 47,68 százalékot. A T-Mobile új ügyfeleinek közel fele az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi közel 90 százalékos aránya jelentősen csökkent.
Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság

Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon:
