Sajtóhírek
Budapest,
A HP Magyarország a T-Systems leányvállalatát, az
Integris-Rendszerházat ismerte el kiemelkedő színvonalú outsourcing
partneri tevékenységéért, valamint innovativitásáért. A T-Systems 2004
végén döntött úgy, hogy stratégiai platformnak - infokommunikációs
outsourcing szolgáltatásának támogatására - a HP OpenView
termékcsaládot választja. E platform üzemeltetését és a szolgáltatás
menedzsment központ létrehozását a T-Systems tagvállalatára, az
Integris-Rendszerházra bízta.
„Az Integris-nél megvalósított
felügyeleti központ a legkomplexebb, legátfogóbb magyarországi HP
OpenView rendszer. Büszkék vagyunk arra, hogy partneri együttműködés
keretében technológiánkkal és szolgáltatásainkkal támogathatjuk a
T-Systems infokommunikációs outsourcing tevékenységét. A két cég
szakemberei a világszintű HP laborokkal dolgoznak együtt, az elismerés
ennek az innovatív együttműködésnek is szól” - mondta Bukits Róbert, a
HP Szoftver Üzletágának igazgatója.
„Sikeres együttműködést
tudhatunk magunk mögött a HP-vel, melynek eredményeképp jelentős üzleti
bővülést értünk el. A bevezetett HP Openview platform lehetőségeit
kihasználva versenyképes szolgáltatásokkal támogatjuk a T-Systems
partnereinek üzletmenetét. Bővülő szakértőgárdánk, a platform
működtetéséből származó tapasztalataink és a jó szállítói kapcsolat a
biztosítéka a közös továbblépésnek” - nyilatkozta Buglos Tamás, az
Integris-Rendszerház ügyvezető igazgatója.
Az Integris két éve
dolgozik sikeresen a HP OpenView menedzsment szoftver megoldásokkal. A
T-Systems ezen szoftver megoldásokra alapozva outsourcing
szolgáltatásként kínálja üzleti partnereinek az aktív hálózati
eszközök (router, switch), IP telefonok, szerverek teljeskörű
felügyeletét, desktopok és szerverek szoftver menedzsmentjét, valamint
a Service Desk szolgáltatást. Innovatív, úttörő módon, a világon
elsőként alkalmazták a HP megoldását hálózati eszközök konfigurálására.
Továbbá nagy sikerrel vettek részt a Cisco IP telefonok menedzsmentjét
lehetővé tevő HP megoldás béta tesztelésében, és visszajelzéseik
segítették a piacvezető informatikai cég fejlesztői csapatát abban,
hogy a termék minél tökéletesebben kielégítse a végfelhasználói
igényeket. Jelenleg több mint 15 ezer Cisco IP telefont menedzselnek
ezzel az eszközzel. A szolgáltatási szintek teljesüléséről SLA riportok
formájában rendszeresen riportokat generálnak ügyfeleik számára,
ugyancsak HP megoldással.

