Sajtóhírek

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 20-án megtartott közgyűlésén Kozák Ákost, a Gfk Hungária igazgatóját választották meg a szervezet új elnökévé, az új alelnök pedig Simon András, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója lett.

Budapest,

A tisztújító közgyűlésen megválasztották az MMSZ új, az elnökkel és az alelnökkel együtt 15 tagú elnökségét is. Az elnökségi tagok közül többen az elmúlt években is betöltötték ezt a pozíciót.

Az új elnök és alelnök célja, hogy az MMSZ az eddiginél hangsúlyosabban jelenjen meg, és ebben kiemelt szerepet kap a marketing lobbi, a képzés és az aktív kommunikáció is. Emellett az új vezetőség törekszik majd a kis- és középvállalati szektor és a nagyvállalatok egyensúlyára a szövetségben.

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: