Az ügyfélkapcsolati szervezet átalakulása - Sajtóközlemények - Sajtószoba - Magyar Telekom

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Sajtóközlemények

Az ügyfélkapcsolati szervezet átalakulása

Budapest, 1999. március 31.

Az ügyfelek elvárásai arra ösztönözték a Matáv-ot, hogy korszerűsítse ügyfélkapcsolati szervezetét. Létrehoztuk az Országos Telefonos Ügyfélkapcsolatot, illetve fokozatosan építjük ki MATÁV Pont bolthálózatunkat. Emellett külső vállalkozókból álló ügynöki, viszonteladói hálózatot szervezünk.

Az országos szinten működő Telefonos Ügyfélkapcsolat lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy az 1212-es ingyenesen hívható számon kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban intézhessék ügyeiket, amelyeket korábban az ügyfélszolgálati irodákban csak személyesen intézhettek.

Munkatársaink a jelzett problémát azonnal vagy rövid időn belül orvosolják, gondoskodnak a kért szolgáltatások biztosításáról. Az 1212-es szám munkanapokon reggel 6 órától este 10 óráig hívható. Az esetleg szükséges további ügyintézés visszahívással vagy levélben történik.

Korábban a legtöbb esetben személyesen kellett felkeresni a lakóhelyhez legközelebb eső ügyfélszolgálati irodát, melyek korlátozott ügyfélfogadási rendszerben, heti 31 órában álltak ügyfeleink rendelkezésére, s gyakran csak hosszas várakozás után kerülhetett sor az ügyek rendezésére.

A MATÁV Pont bolthálózatunk kiépítésével továbbra is biztosítjuk ügyfeleink számára a személyes kapcsolattartás lehetőségét, azonban a korábbi gyakorlathoz képest forgalmasabb helyeken, nagyobb bevásárlóközpontokban, meghosszabbított nyitvatartási idővel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Boltjainkat úgy alakítottuk ki, hogy azok jobb lehetőséget biztosítsanak az egyre szélesedő telekommunikációs szolgáltatások és termékek bemutatására. Az érdeklődőknek lehetőségük nyílik arra, hogy saját maguk is kipróbálják az egyes termékeket, szolgáltatásokat.

MATÁV Pont boltjaink, a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejéhez igazodva, heti 65 órában állnak ügyfeleink rendelkezésére, általában reggel 9-től este 7 óráig, sőt még a hétvégeken is nyitva tartanak.

Boltjaink Budapesten a Skála Áruházban, a Mammut Üzletközpontban és a Duna Plazaban kínálják a Matáv termékeit és szolgáltatásait, vidéken pedig további öt MATÁV Pont várja ügyfeleinket: Győrben, Egerben, Pécsen, Békéscsabán és Debrecenben.

Ahhoz, hogy a Matáv termékeit és szolgáltatásait az ország egész területén elérhetővé tegyük ügyfeleink számára, külső, független vállalkozók által működtetett viszonteladói hálózatot építünk ki.

A viszonteladói MATÁV Pontok csak korlátozottan végeznek ügyfélszolgálati tevékenységet, a boltok elsődlegesen a Matáv termékeit és szolgáltatásait értékesítik.

 
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek