A MATÁV
július 1-jétől szolgáltatási területén - az ország 56 primer körzetéből
36-ban - bevezeti a hívószámkijelzést, amelyet a korszerű digitális
központok és az új technológia tesz lehetővé. Az új szolgáltatást
igénybevevők - ha arra alkalmas kijelzős telefonkészüléket vagy
kiegészítő berendezést vásárolnak - láthatják az őket hívó fél
telefonszámát. A hívószámkijelzés az ügyfelek kényelmét szolgálja. Ők
dönthetik el, hogy kivel és mikor akarnak beszélni. Azonosíthatják a
hívót akkor is, ha az nem hagyott üzenetet. Kiszűrhetik a nem kívánatos
hívásokat.
Hívószámkijelzés: láthatjuk, hogy milyen telefonszámról keresnek minket
2000. 06. 30. 00:00:00
Budapest,
Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság

Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon:
