Öt
hazai távközlési szolgáltató, a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a
Vodafone és a Westel ügyfelei a társaságok összefogásával a 1749-es
számon elérhető segélyvonalon keresztül augusztus 23-tól szeptember
22-ig hívásonként 100 forinttal segíthetik a károsultakat.
Eddig 350 ezer hívás - 35 millió forint az árvízi segélyvonalon
2002. 09. 20. 00:00:00
Budapest,
A kezdeményezés óta még egy hónap sem telt el és máris több mint 350
ezer hívással 35 millió forint adomány gyűlt össze. Annak érdekében,
hogy a rászoruló családok újrakezdését segítő összeg a legjobb helyre
kerüljön, az öt távközlési szolgáltató a Magyar Vöröskereszthez
fordult. A széles összefogás eredményeként összegyűlt adomány
felhasználásáról a Matáv, a Pannon GSM, a Vivendi, a Vodafone és a
Westel a Magyar Vöröskereszttel együttműködve szeptember 22-ét követően
dönt.
Szeptember 22-ig még él a
1749-es
árvízi segélyvonal!
Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság

Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon:
