T-Mobile SMS-ügyfélszolgálat: egyszerű, gyors, könnyen elérhető

A T-Mobile ügyfelei december 14-től a szolgáltatások jelentős részét - a telefonos, internetes és WAP-os ügyfélszolgálat mellett - új lehetőségként a lehető legegyszerűbben SMS-ben, akár 1-2 perc alatt is bekapcsolhatják. A mától elérhető SMS-ügyfélszolgálat használata minden esetben díjmentes.

Az SMS a beszélgetés mellett napjainkban az egyik legnépszerűbb kommunikációs forma és mára szinte minden T-Mobile-os készüléke képes rövid szöveges üzenetek küldésére. A legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfelei a személyes ügyfélszolgálat mellett eddig is több lehetőség – telefon, internet, WAP - közül választhattak, az SMS révén pedig minden fontosabb csatorna rendelkezésükre áll ügyeik gyors intézésére.

AzSMS-ügyfélszolgálattal

Az SMS-ügyfélszolgálat előfizetéses és Domino kártyás T-Mobile-osok számára egyaránt elérhető és az induláskor 32 szolgáltatásra kiterjedő kör a jövőben tovább bővül. Egy hívószámról –az érvényben lévő egyéb módosítási szabályok mellett- egy szolgáltatás naponta egyszer módosítható. A 1230-ra küldött SMS-ek minden esetben díjmentesek, míg az előfizetett szolgáltatások díjait a T-Mobile Magyarország Rt. érvényes díjszabása tartalmazza. A szolgáltatás leírása és a díjszabás egyaránt elérhető a T-Mobile honlapján (www.t-mobile.hu

Szolgáltatás bekapcsolása:
+kulcsszó (pl. +HANGPOSTA)

Szolgáltatás lemondása:
-kulcsszó (pl. -HANGPOSTA)

További információ:
T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
36-1/265-9200

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: