Sajtóközlemények

T-Mobile: gyors márkaváltás

Budapest, 2004. június 4.

A március 22-ei döntést követően rekord gyorsasággal, alig több mint 1,5 hónap alatt a Westel márkanevet a T-Mobile váltotta fel. A T-Mobile márka bevezetése a nemzetközi előírások betartása mellett, a vállalatcsoport szakembereinek közreműködésével, szinte teljes egészében hazai szakemberek, közreműködök részvételével és rendkívül gyorsan zajlott le.

Közvetlenül 1200 ember, a vállalat munkatársain túl gyártók, beszállítók, grafikai stúdiók és reklámügynökségek, tanácsadók megfeszített munkájával eredményesen zárult a T-Mobile márka bevezetésének első, leglátványosabb szakasza. Június 5-től a világ egyik meghatározó mobilcége Magyarországon is piacvezetőként, T-Mobile néven nyújt még értékesebb szolgáltatásokat.

Május 3-a és június 5-e, azaz a névváltás és a T-Mobile Nap közötti időszakban a társaság közel 300 üzlete, WAP-oldala, honlapja, több száz különböző szóróanyaga, hirdetései, kiadványai és szinte felsorolhatatlan számú egyéb megjelenése öltötte magára az új szín- és képi világot.
A T-Mobile Nap előtt pénteken megnyílnak a T-Mobile mintaboltok (pl. Mammut bevásárlóközpont, Vörösmarty tér), amelyek minden részletükben és az ügyféltér kialakításában is a legújabb irányelveket követik. Május végén megkezdődött a mobiltelefonok hálózati feliratának cseréje, amely a több milliós ügyféltábor esetén az első szakasz lezárásánál tovább, augusztus végéig tart majd.

A nagyszabású munka alapos és pontos megtervezése során nagyjából 30 ezer oldalnyi elemzés és dokumentáció készült. A hazai szakemberek munkájának elismeréseként a márkaváltás során több magyar elképzelés – így pl. az üzletek karakterét meghatározó fénykeretek - a T-Mobile csoporton belül nemzetközi színtéren is bevezetésre kerül.

A T-Mobile Magyarország Rt. munkatársai, magyar ügynökségek, magyar stúdiók és beszállítók készítette reklámfilmek, kreatív anyagok, a magyar felhasználói igényekhez igazított arculati elemek, kiadványok és megjelenések várhatóan kedvező fogadtatásra találnak. Ezt igazolják a márka ismertségére vonatkozó adatok is, amelyekből kiderül, a T-Mobile márka nagyon rövid idő alatt nem várt ismertséget könyvelhetett el, messze meghaladva az eredeti ütemtervben foglalt tervszámokat.

További információ:
T-Mobile Magyarország Rt.
Kommunikációs Igazgatóság
36-1/265-9200