A 1749-es segélyvonalon a hívás mellettmár SMS-ben is adakozhatnak a hazai mobilosok

4 nap alatt 46 millió forint adomány gyűlt össze!

APannon GSM, aT-Mobileés aVodafonemától a hanghívás mellettSMS-benis elérhetővé tette a1749-es számot, azaz mostantól már a szám felhívásával és szöveges üzenetben is támogathatják a mobilosok a délkelet-ázsiai természeti katasztrófában érintetteket. A hívás és SMS adomány összege egységesen 200 Ft.
A 1749-es segélyvonalon alig4 nap leforgása alattvasárnap estig230 ezer hívással,azaz46 millió forinttaljárultak hozzá a magyarországi mobiltársaságok ügyfelei a délkelet-ázsiai katasztrófa következményeinek felszámolásához.
A 1749-es segélyvonalon január 6-a és január 31-e között összegyűlt adományt a mobilszolgáltatók a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatják el a rászorulókhoz.

További információ:

Pannon GSM Távközlési Rt.
Vállalati kommunikációs igazgatóság
Somlyai Dóra, igazgató
+36-20/930-3999

T-Mobile Magyarország Rt.
Zoltai Ildikó, kommunikációs menedzser
+36-1/265-9676

Vodafone Magyarország Rt.
Hevesi Nóra, PR igazgató, +36-70/319-5448
GCI, Grey Worldwide Hungary
Iványi Orsolya, PR manager, +36-70/319-1450
GCI, Grey Worldwide Hungary

Kérdésed van? Keress engem bátran:
Sajtókapcsolatok
Vállalati Kommunikációs Igazgatóság
Szponzoráció
Szponzorációval kapcsolatban az alábbi e-mail címre írjon: